مدیرکل پست استان سمنان از افزایش دو برابری مرسولات پستی در این استان طی یک سال اخیر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه سمنان، نصرت الله مشیری همزمان با روز خبرنگار با حضور در دفتر ایسنای سمنان ضمن تبریک روز خبرنگار به تقدیر از عملکرد خبرگزاری ایسنا پرداخت و اظهار کرد: ایسنا نگاه تخصصی به حوزه خبر و رسانه دارد.

وی به تجلیل از مقام بلند شهدا و خصوصا شهید صارمی پرداخت و افزود: شهید صارمی با شهادتش نشان داد که خبرنگاران برای نشر خبر و حقایق از جان خود هم می‌گذرند.

مدیرکل پست استان سمنان در بخش دیگری از سخنان خود به عملکرد این اداره کل در استان پرداخت و افزود: تعداد مرسولات پستی در استان سمنان طی یک سال گذشته به دو برابر افزایش یافته است.

وی از توسعه تجارت الکترونیک به عنوان یک فرصت برای ادارات پست نام برد و گفت: ایجاد شرکت‌های فعال در این بخش می‌تواند به رونق تجارت الکترونیک و افزایش درآمدهای اداره کل پست هم کمک کند.

مشیری ترافیک تجارت الکترونیک و خرید الکترونیکی استان سمنان در سال گذشته را پنج هزار و 300 فقره اعلام کرد و با اشاره به راه‌اندازی یک شرکت فعال در استان سمنان خاطرنشان کرد: فعالیت این شرکت سبب شده که ترافیک پست استان از 5300 مرسوله در سال گذشته به بیش از 11 هزار و 200 مرسوله در سال‌جاری برسد.

وی از افزایش درآمدهای شرکت پست استان در سال جاری خبر داد و گفت: میزان درآمدهای شرکت پست استان در چهار ماهه اول امسال 18 درصد افزایش داشته است.

مدیرکل پست استان سمنان با بیان اینکه شرکت پست به جز در تعدادی از استان های پرجمعت در بخش زیادی از استان‌ها زیان‌ده است اضافه کرد: پست جمهوری اسلامی خود را موظف به خدمات‌دهی به مردم می‌داند لذا در برخی نقاط با وجود زیان‌ده بودن، فعایت‌های این اداره کل با قوت ادامه می‌یابد.

وی با اشاره به فعالیت دو اپراتور بخش خصوصی در حوزه پست گفت: شرکت دولتی پست به عنوان یک نهاد حاکمیتی در همه استان‌ها و از جمله در مناطق کمتر برخوردار که فعالیت اپراتورها در آنها توجیه اقتصادی ندارد به خدمات‌دهی به هم‌استانی ادامه می‌دهد.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.