علیرضا آشناگر روز شنبه در حاشیه صبحگاه مشترک نیروی انتظامی در ستاد فرماندهی انتظامی استان به مناسبت هفته ناجا، در گفت و گو با ایرنا افزود: اکنون نیروی انتظامی در رسیدگی به جرایم اجتماعی مرجع است و اقدام‌های قابل توجهی برای جلوگیری از چالش‌های اجتماعی انجام شده است.

وی خاطر نشان کرد: وضعیت جرایم خشن در سمنان نگران کننده نیست و اراذل و اوباشی در استان وجود ندارد تا بتواند نظم و امنیت عمومی را برهم بزند.

استاندار سمنان ادامه داد: برای کاهش تصادف‌های جاده‌ای با توجه به وسعت استان سمنان باید اقدام‌های بیشتری از سوی نیروی انتظامی و مسئولان مربوط انجام شود، در تعطیلات نوروز و تابستان امسال دستاورد و اقدام‌های نیروی انتظامی برای کنترل ترافیک مطلوب ارزیابی می شود.

آشناگر تصریح کرد: در بحث جرایم اینترنتی با توجه به اقدام‌های پلیس فتا، نیروی انتظامی مرجع برای رسیدگی به تخلف‌ها است و عملکرد نیروی انتظامی برای کاهش و کنترل جعل اسناد و جرایم اینترنتی مطلوب است.

وی اضافه کرد: با توجه به رشد و توسعه فناوری، امکان برقرای امنیت و رسیدگی به تخلف‌ها با نگاه سنتی وجود ندارد و نیروی انتظامی با توجه به تغییر ماهیت جرایم به‌روز شود.

استاندار سمنان گفت: نیروی انتظامی در استان سمنان برای برقراری نظم و امنیت به خوبی در تلاش است و آحاد جامعه قدردان زحمات این قشر فرهیخته است.




ثبات خاورمیانه نتیجه تلاش نیروهای مسلح ایران

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی نیز در گفت و گو با ایرنا افزود: در سال های گذشته دشمنان نظام جمهوری اسلامی تحرک‌های قابل توجهی برای ناامنی در داخل کشور انجام دادند که با تلاش نیروهای مسلح این توطئه‌ها خنثی شد.

احمد همتی خاطر نشان کرد: توطئه‌های دشمنان به خصوص آمریکا برای برهم‌زدن امنیت در داخل کشور بسیار گسترده بود، اما با ایستادگی نیروهای نظامی، امنیتی و انتظامی این کینه‌توزی‌ها راه به جایی نبرد.

ادامه داد: مردم قدران زحمات نیروهای مسلح به خصوص نیروی انتظامی هستند و وحدت و همدلی آحاد جامعه با مسئولان ثبات را برای کشور به ارمغان آورده است.

همتی تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی در حدتوان برای گسترش روزافزون امنیت در کشور در تلاش است و در مصوبه‌ها، تصویب بودجه‌ و برنامه‌های پنج ساله، برای حمایت از کارکنان نیروهای مسلح در بخش‌های مختلف و پایداری امنیت تصمیم‌های خوبی اتخاذ شده است.

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: درک مجلس شورای اسلامی از اقدام‌های نیروی انتظامی بسیار مثبت است که این امرباعث می شود در تصمیم گیری مسایل امنیتی و انتظامی در اولویت قرار گیرد.

در این آیین حبیب الله خجسته‌پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ، منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ، سید عباس دانایی فرماندار سمنان و جمعی از مسئولان اجرایی، امنیتی و انتظامی استان حضور داشتند.

در تقویم جمهوری اسلامی ۱۱ تا ۱۷ مهر هفته گرامیداشت نیروی انتظامی نام‌گذاری شده است.

۷۳۳۹/۶۱۰۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.