حجت الاسلام و المسلمین محمدباقر عبدوس در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان در مصلای این شهر افزود: در سفر رییس جمهوری اسلامی ایران به نیویورک ،آمریکایی ها واسطه هایی برای دیدار هر چند کوتاه با ایشان اعزام کرده و اصرار بر آن داشتند.

وی با اشاره به قدرت بازدارندگی، نظامی و امنیتی ایران اسلامی، بیان کرد: عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران به سبب حمایت و رهبری هوشمندانه رهبر معظم انقلاب است.

امام جمعه موقت سمنان ادامه داد: زمانی آمریکایی‌ها از کاخ سفید  با یک تلفن سرنوشت امور را در ایران رقم می زدند، اما اکنون این ایران است که خواسته هایش را تحمیل می کند، آن ها تو دهنی بزرگی در مقابل دیدگان مردم دنیا از ایران خوردند.

وی خاطرنشان کرد: تراکم دیدارها در سفر رییس جمهوری به نیویورک و درخواست ها برای مکالمه تلفنی نشان از اقتدار ایران اسلامی دارد.

عبدوس به ارتقای جایگاه صنعتی ایران اشاره و اضافه کرد: رشد و شکوفایی ایران اسلامی به دست نیروهای جوان و انقلابی با وجود همه تحریم ها و دشمنی‌های  استکبار علیه ملت ایران انجام شد.

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به دیدار فرماندهان سپاه با فرمانده کل قوا بیان کرد: عزت و شکوه پاسداران در سخنان رهبری مشهود بود ، رهبری فرمودند از پاسداران انقلاب راضی هیتم اما قانع نیستم.

وی به آینده نگری رهبری اشاره و تصریح کرد: ایشان از پیروزی حزب الله در جنگ با رژیم غاصب صهیونیستی اطمینان داشتند و به نیروهای حزب الله نویدتبدیل شدن به قدرت منطقه ای را داده بودند.

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به فروش بیش از ۴۰۰ میلیارد دلار اسلحه به برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس از سوی آمریکا ، یادآور شد: شکار پهپاد فوق‌پیشرفته آمریکا توسط نیروهای سپاه، این کشور را مستاصل کرده است. 

۹۸۹۱/۶۱۶۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.