مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان به ایرنا گفت: رالی تور خودروهای کلاسیک و تاریخی به مناسبت روزجهانی جهانگردی، در حال برگزاری است.
مهدی جمال اظهار داشت: تور رالی امروز و فردا چهارم و پنجم مهر ۹۸ برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: تور رالی خودروهای کلاسیک و تاریخی از ۱۰ صبح امروز پنجشنبه از مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران در تهران شروع شد و پس از عبور از جاده تهران به استان سمنان وارد شد. 
وی تصریح کرد: خودروهای تاریخی ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه عصر امروز از پلیس راه به سمت خیابان آیت الله فیض در سرخه رسیدند و در مقابل خانه تاریخی حاج حشمت اللشکر برای بازدید جامعه محلی، استراحت و استقبال مقام‌های شهرستان توقف کردند.
جمال خاطرنشان کرد: خودروهای کلاسیک و تاریخی بعد از عبور از شهر سرخه، روستای بیابانک و صوفی آباد، به سمنان رسیدند.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان یادآور شد: خودروهای کلاسیک و تاریخی سپس از میدان قومس به سمت میدان امام حسین (ع) وارد سمنان شدند. 
وی اظهارداشت: پس از توقف تمام خودروها در حاشیه بلوار ۱۷ شهریور، با هماهنگی پلیس راهور، از میدان امام حسین (ع) به سمت میدان سعدی، خیابان سعدی، میدان امام خمینی(ره)، خیابان امام خمینی(ره) حرکت و سپس در خیابان امام خمینی(ره) به مدت نیم ساعت برای بازدید جامعه محلی، استقبال و مقام‌های شهرستان سمنان توقف کردند. 
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان گفت: تور رالی خودروهای کلاسیک و تاریخی فردا جمعه پس از عبور از شهر مهدیشهر در میدان شهمیرزاد به پایان می‌رسد.
۲۷ سپتامبر مصادف با ۵ مهر به عنوان روز جهانی گردشگری نام‌گذاری شده است. 
۷۳۴۲/۶۱۰۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.