اسماعیل غنیان روز شنبه در کارگروه اشتغال استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری افزود: در سالجاری برای سه‌ هزار و ۱۵۱ تن در استان شغل ایجاد شد که این رویه تا پایان اسفند ۹۸ برای انجام تعهد ادامه پیدا می‌کند.
وی خاطر نشان کرد: براساس زمان‌بندی تا پایان شهریور دستگاه‌های اجرایی استان باید ۵۰ درصد از تعهد اشتغال‌زایی را عملیاتی می‌کردند که با تلاش مضاعف این عقب ماندگی برای ماه‌های آینده جبران شود.
مدیرکل تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی استان سمنان گفت: کل سهمیه اعتباری استان سمنان برای ارائه تسهیلات اشتغالزایی ۲‌ هزار و ۶۱۰ میلیارد ریال است که با همکاری بانک‌های عامل برای پرداخت این تسهیلات تلاش‌ می‌شود.
غنیان تصریح کرد: در یک سال گذشته یک‌هزار و ۷۹۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در بخش روستایی استان سمنان پرداخت شد که این رقم معادل ۹۱ درصد ازمجموع کل اعتبار این بخش است.
مدیرکل تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی استان سمنان اضافه کرد: حمایت از بنگاه‌های اقتصادی و توجه به مشاغل خرد و کلان از راهبردهای جدید برای حفظ اشتغال موجود و ایجاد اشتغال پایدار در استان است.
غنیان تصریح کرد: ظرفیت‌های اشتغال‌آفرینی در استان قابل توجه است و با تلاش مسئولان و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی برای توسعه سمنان می توان‌ گام‌های جدی‌تری برداشت.
وی اضافه کرد: هماهنگی خوبی ببن مدیران و مسئولان استان برای کاهش آمار بیکاری وجود دارد که با تلاش مستمر می‌توان آمار بیکاری در سمنان را به کمترین میزان رساند.
در سال گذشته برای بیش از ۱۰ هزار نفر در استان سمنان شغل ایجاد شد.
بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال در یکسال گذشته به واحدهای تولیدی و صنعتی استان سمنان تسهیلات اعطا شد.
۷۳۳۹/۷۴۰۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.