علیرضا آشناگر که برای سفری ۲ روزه به شاهرود آمده بود ، پنجشنبه هدف سفرهای استانی  را شناخت بیشتر ، مطالعه میدانی و آشنایی با مسایل و مشکلات شهرستان ها ، بخش ها و روستاها خواند و افزود:برقراری ارتباط صمیمانه با مردم و شنیدن حرف های آنان و موثرین بخش ها و روستاها  برای توسعه شهرستان‌ها ضروری است.

آشناگر در جمع خبرنگاران با بیان این که اعضای شوراهای اسلامی و موثران شهرستان هم با محدودیت ها و مشکلات دولت در گسترش خدمات آشنا شدند،اظهار داشت: پس از بازدید آبشار و سد مجن مقرر گردید طرح جامع گردشگری برای  شهر ، مجموعه باغ ها و آبشار انجام شود.

وی با اشاره به نشست روز گذشته با اعضای شورای شهر مجن ، تصریح کرد: در باره وضعیت شهر بویژه بافت قدیمی با توجه به پلکانی بودن این شهر تصمیماتی برای گسترش گردشگری گرفته شد.

استاندار سمنان روز چهارشنبه از روستای قلعه نو خرقان هم بازدید کرده و با خانواده سه شهید میرکریمی دیدار نمود.

 آشناگر وجود مقبره شیخ ابوالحسن خرقانی و بایزیدبسطامی را ظرفیت بسیار خوبی دانست و تاکید کرد: از وجود این ۲ آرامگاه برای جذب گردشگر و تقریب مذاهب می توان استفاده کرد که لازمه آن برنامه ریزی درست برای استفاده از این ثروت های معنوی است.

 وی شهر کلاته خیج را دارای مردمی فعال خواند و افزود: این شهر به یک کارگاه تبدیل شده که در بخش اشتغال موفق بوده و باید الگوی دیگر شهرها قرار گیرد.

استاندار سمنان نشست امروز در شهر بسطام با اعضای شورای شهر را مفید خواند و تصریح کرد: در این نشست مسایل و مشکلات شهر و بخش بررسی شد و تصمیماتی گرفته شد.

وی با بیان اینکه این گونه ارتباطات در سطح استان دنبال خواهد شد ، ادامه داد: معاونان استانداری و کارگروه های زیر مجموعه آنان هم در سفرهای آینده در همه نقاط استان برای بررسی و رفع مشکلات مردم حضور پیدا خواهند کرد.

در نشست اعضای شورای اسلامی شهر بسطام ، احداث آتش نشانی در روستای ابر، احداث تقاطع سه راهی مجن، ایجاد کارخانه های صنایع تبدیلی ، تکمیل سالن بحران ، ساخت آرامگاه بایزید بسطامی و بررسی موانع شهر شدن روستاهای گلستان، قلعه نو و میقان مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

۱۰۲۳/۶۱۶۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.