سرهنگ محمد خوشقدم دوشنبه در نشست خبری هفته دفاع مقدس افزود : جهیزیه های اهدا شده  ساخت ایران بوده و ارزش ریالی اجناس بیش از ۱۲۰ میلیون ریال است.

وی با بیان اینکه مسوولان باید به مناطق کم برخوردار توجه ویژه ای داشته باشند، تصریح کرد: هفته دفاع مقدس افزون بر ۳۰۰ بسته نوشت افزار بین دانش آموزان محله های اسلامی و روستا های شهرستان شاهرود توزیع خواهد شد.

سرهنگ خوشقدم از اجرای برنامه های مختلف اجتماعی، فرهنگی و عمرانی در مناطق کم برخوردار خبر داد و اظهار داشت: شروع عملیات اجرایی ساخت یک واحد مسکونی توسط گروه های جهادی در دستور کار است.

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود با بیان اینکه در هفته دولت از جهادگران و خیران تجلیل می شود، ابراز داشت : در این هفته گروه های پزشکی در مناطق کم برخوردار و روستاها خدمات رایگان ارائه داده و همچنین درمانگاه رضوی شاهرود در هفته دفاع مقدس معاینه رایگان انجام می شود.

به گفته وی برنامه هایی از جمله همایش فصل پروانه شدن ، مسابقات والیبال و فوتسال ، همایش بزرگ پیاده روی از میدان ورزش تا حرم شهدای گمنام  ، میقات صالحین با حضور حلقه های صالحین در مصلای نماز جمعه ، کاروان محرکه عاشقی و اعزام نمادین رزمندگان در ۳۰ مدرسه و روایتگری خاطرات دفاع مقدس ۲۰۰ راوی در مدارس شهرستان شاهرود پیش بینی شده است.

خوشقدم با بیان اینکه جشنواره "گنج جنگ" با همکاری حوزه هنری شهرداری و حوزه بسیج سیدالشهداء(ع) اجرا می شود، ادامه داد: دیدار از ۵۰ خانواده شهید با حضور ۱۵ تیم از مسوولان شهرستان به طور همزمان در یک روز انجام خواهد شد.

وی از برگزاری رژه موتوری در روز چهارم مهرماه خبر داد و اظهار داشت: مهمانی لاله ها و غبار روبی از مزار شهداء،زنگ مهر مقاومت در روز اول مهر، همایش پرواز تا خدا ، برگزاری شامگاه نیروهای مسلح در کنار مزار شهداء و همایش یاوران ولایت در دستور کار است.

 فرمانده سپاه ناحیه شاهرود با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس  یک امتداد زمانی به شمار نمی آید، افزود: دفاع مقدس یک گنجینه عظیم از رشادت ها ، آرمان خواهی ، ایثار و از خود گذشتگی ملت ایران است.

سرهنگ خوشقدم دفاع مقدس را مظهر ایستادگی و ایثار خواند و تصریح کرد: درس و تجربه از هشت سال دفاع مقدس امروزه موجب پیروزها در جبهه مقاومت در بسیاری از کشورهای منطقه از جمله یمن ، لبنان و فلسطین شده است.

مردم شاهرود در نهضت انقلاب اسلامی ، دفاع مقدس و دفاع از حرم بیش از یک هزارو ۱۰۰ شهید تقدیم نظام اسلامی کرده اند.

۱۰۲۳/۶۱۶۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.