مسعود حاجی بگلو روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: روزانه ۲۰ تن زباله خانگی در شهر مهدیشهر جمع‌آوری می‌شود که برنامه‌ریزی‌ها برای درآمدزایی از زباله انجام شده است.

وی خاطر نشان کرد: براساس آمار تولید روزانه ۲۰۰ تن زباله برای شهرداری‌ها صرفه اقتصادی قابل توجه دارد اما با توجه به میزان جمعیت در مهدیشهر برای مقذار کم زباله تولیدی هم طرح درآمدزایی پیش بینی شده است.

شهردار مهدیشهر اضافه کرد: در سال‌های گذشته بهره‌گیری اصولی از زباله به عنوان طلای کثیف در شهر مهدیشهر نشد که این رویه معضلی برای این شهر گردشگری شده بود.

حاجی بگلو تصریح کرد: پیگیری‌ها برای معرفی پیمانکار برای جمع آوری و تفکیک زباله در حال انجام است که با تلاش مسئولان مربوط در کمترین زمان ممکن این برنامه اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: قرار شد ۱۰ پاکبان برای جمع‌آوری زباله در اختیار پیمانکار قبلی قرار گیرد اما به دلایل مختلف این مهم محقق نشد و قرارداد کاری شهرداری و پیمانکار لغو شد.

شهردار مهدیشهر گفت: زباله‌های خانگی شهر مهدیشهر با فعالیت کارکنان حمل زباله و ۲ دستگاه خودرو سنگین باری اکنون در معدن دفن زباله در جاده مهدیشهر- سمنان دفن می‌شود.

نظافت معابر شهری مهدیشهر با فعالیت ۲۵ پاکبان انجام می‌شود.

شهر مهدیشهر بیش از ۲۸ هزار نفر جمعیت دارد.

۷۳۳۹/۷۴۰۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.