سعید نمکی در سفر یک روزه به استان سمنان، بیمارستان دندانپزشکی شهرستان آرادان را با زیربنای یک هزار و ۵۰۰ متر مربع و اعتبار ۲۰ میلیارد ریال افتتاح کرد.
نوع کاربری این بیمارستان درمانی است و اعتبار ساخت آن چهار میلیارد ریال بود و اعتبار تامین تجهیزات این بیمارستان نیز ۱۶ میلیارد ریال اعلام شد.

همزمان با سفر امروز نمکی به استان سمنان ۴۰ طرح بهداشتی درمانی با اعتبار ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال، افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

طرح توسعه بیمارستان امیرالمومنین(ع) سمنان از ۱۱۰ به ۱۶۰ تخت خواب، بهره برداری از اتاق‌های عمل مرکز آموزشی پژوهشی درمانی امیرالمومنین(ع) با کاربری درمانی و زیربنا ۷۰۰ متر مربع با اعتبار ۷۱ میلیارد ریال، بهره‌برداری از بخش ویژه این بیمارستان با کاربری درمانی و زیربنا ۴۵۰ متر مربع و اعتبار پنج میلیارد ریال و بهره‌برداری از بخش ویژه بیمارستان امیرالمومنین(ع) سمنان با کاربری درمانی و زیربنا ۴۵۰ متر مربع و اعتبار پنج میلیارد ریال از دیگر طرح‌هایی است که با حضور نمکی انجام می‌گیرد.

شهرستان آرادان با حدود ۱۴ هزار نفر جمعیت در غرب استان سمنان قرار دارد و از شمال به فیروزکوه، از غرب به گرمسار، از شرق به سرخه و از جنوب به اردستان اصفهان منتهی می‌شود.

۷۳۴۲/۶۱۰۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.