علیرضا فلاحی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این طرح‌ها در بخش بهسازی و اصلاح معابر مناطق روستایی سمنان با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال بهره‌برداری می شود.

وی خاطر نشان کرد: برای اجرای این طرح‌ها، اعتبارهای ملی و استانی و همچنین از محل بند ب ماده ۶ برنامه ششم توسعه تامین شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان تصریح کرد: همچنین عملیات ساخت مسکن در منطقه حسین آباد کالپوش فردا (چهارشنبه) ششم شهریور ۹۸ با حضور علیرضا آشناگر استاندار سمنان آغاز می شود و براساس برنامه‌ریزی‌ها به افرادی که به دلیل رانش زمین در این منطقه خانه‌های خود را از دست دادند در ساخت واحد مسکونی جدید ۱۰۰ میلیون ریال تسهیلات بدون بازپرداخت اعطا می شود.

فلاحی اضافه کرد: برای ساخت ۶۵ خانه جدید مکانی به وسعت ۶۴ هکتار در اطراف روستای حسین آباد کالپوش در نظر گرفته شده که همزمان با گرامیداشت هفته دولت با حضور مسئولان استان عملیات ساخت این طرح مهم آغاز می شود.

مدیر کل بنیاد مسکن استان سمنان گفت: بخشی از اجرای بازسازی واحدهای مسکونی در حسین آباد کالپوش با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی انجام شد و تاکنون ۵۰ میلیارد ریال در این بخش هزینه شده است.

۲۴۰ واحد از مجموع ۵۲۴ خانه ارزیابی شده در منطقه حسین آباد کالپوش شهرستان میامی، به دلیل رانش زمین در آستانه تخریب تشخیص داده شد. رانش زمین در بخش کالپوش شهرستان میامی در شرق استان سمنان باعث آسیب به زیرساخت ها و تخلیه خانه ها به منظور حفظ جان شهروندان شد.

۸۳۴ طرح در هفته دولت ۹۸ در استان سمنان بهره برداری و کلنگ‌زنی می شود.

۷۳۳۹/۶۱۰۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.