مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز استان سمنان روز سه‌شنبه در حاشیه افتتاح این مجموعه ورزشی در گفت و گو با ایرنا، گفت: مجموعه ورزشی دانش آموزی دامغان با هدف تامین نیاز ساکنان مسکن مهر و دانش آموزان منطقه به یک مجوعه ورزشی مجهز ایجاد شده است.
سعید هژبری ادامه داد: این مجموعه ورزشی در زمینه به زیربنای یک هزار و ۶۶۵ متر مربع ایجاد شده است.
وی به امکانات این مجموعه اشاره و تصریح کرد: سالن ورزشی، اتاق مدیریت، رختکن، سرویس بهداشتی، حمام، موتورخانه، اتاق مربی و اتاق های ورزشی از جمله امکانات این مجوعه است.
هژبری گفت: کل اعتبار هزینه شده در این مجموعه ۱۶ میلیارد و ۸۵۵ میلیون ریال است که از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه شد، به منظور تجهیز این مجموعه نیز تاکنون یک میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال هزینه شده است. 
مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان گفت: در سال های اخیر، ۱۷۸ مدرسه با کمک خیران در استان به بهره برداری رسیده است که با کمک خیران و نیک اندیشان، در سال گذشته ۱۳ مدرسه افتتاح شد. 
علیرضا آشناگر، استاندار سمنان به منظور افتتاح طرح های هفته دولت امروز به شهرستان دامغان سفر کرد، حضور در گلزار شهدا، دیدار با خانواده ۲ شهید، شرکت در آیین همزمان افتتاح ۱۲۹ طرح عمرانی و اقتصادی شهرستان دامغان، افتتاح طرح گازرسانی به روستای طزره و بازدید از مجموعه پایانه فرآوری پسته در روستای مومن آباد، از برنامه های این سفر یک روزه است. 
۸۳۴ طرح در هفته دولت ۹۸ در استان سمنان بهره برداری و کلنگ‌زنی می شود.
۹۸۵۶/۶۱۰۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.