مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان در حاشیه افتتاح این مرکز آموزشی در گفت و گو با ایرنا افزود: این طرح آموزشی با زیربنای ۲ هزار و ۶۰ مترمربع و با مساحت چهار هزار و ۵۲۷ متر مربع به بهره برداری رسید.

سعید هژبری خاطر نشان کرد: یک‌هزار و ۷۳۴ متر مربع طرح محوطه‌سازی و ۱۹۶ متر مربع دیوارکشی برای ساخت این مرکز آموزشی انجام شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان با بیان اینکه سازه این طرح بتنی است، گفت: سال شروع این طرح به سال ۱۳۸۹ برمی گردد.

هژبری تصریح کرد: برای اجرای این طرح ۲۷ میلیارد ریال هزینه شده که یک‌ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال آن را خیّر مرحوم حاج رحمت الله قدس هزینه کرده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان گفت: این مدرسه ۱۲ کلاسه شامل آزمایشگاه، سامانه رایانه، فضاهای اداری، سالن چند منظوره، فضاهای خدماتی، اتاق بهداشت، نمازخانه، کتابخانه و سرایداری است.

۱۰۷ طرح در بخش‌های مختلف اقتصادی و عمرانی شهرستان سمنان همزمان با هفته دولت ۹۸ بهره‌برداری و کلنگ‌زنی شد.

در این آیین علیرضا آشناگر استاندار سمنان، احمد همتی نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، سید عباس دانایی فرماندار سمنان، حبیب الله خجسته‌پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان، حشمت الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، محمد دستورانی مدیرکل آموزش و پرورش استان، و جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی سمنان حضور داشتند.

۸۳۴ طرح در هفته دولت ۹۸ در استان سمنان بهره برداری و کلنگ‌زنی می شود.

۷۳۳۹/۶۱۰۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.