به گزارش ایرنا، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان و رئیس ستاد انتخابات استان در نخستین نشست ستاد انتخابات کرمان با حضور استاندار افزود: اغلب مراحل انتخابات مجلس ۹۸ در کشور به صورت الکترونیکی برگزار می شود و ستاد انتخابات استان کرمان نیز پیش بینی های لازم را برای پوشش الکترونیکی این انتخابات تدارک دیده است.

محمدصادق بصیری افزود: انتخابات مجلس شورای اسلامی سال ۹۸ دوم اسفندماه در ۹ حوزه انتخابیه اصلی، ۱۴ حوزه انتخابیه فرعی در کرمان برای انتخاب ۱۰ نماینده مردم برگزار می شود.
وی با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات سالم برای وزارت کشور تصریح کرد: برگزاری انتخابات سالم، امن و باشکوه در نخستین نشست ستاد برگزاری انتخابات مورد تأکید اعضاء قرار گرفت و گزارشی از فعالیت کمیته های این ستاد به استاندار کرمان ارائه شد.
بصیری با بیان اصول مصرح قانون اساسی درباره اداره کشور و نقش آرای عمومی در این زمینه اظهار داشت: طبق مقررات و پیش بینی های صورت گرفته، اغلب مراحل انتخابات مجلس ۹۸ در کشور به صورت الکترونیکی صورت می گیرد و لازم است تمامی زیرساخت های پوشش الکترونیکی برگزاری انتخابات در استان فراهم شود که در این زمینه تصمیمات خوبی اتخاذ و مسئولیت ها مشخص شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان گفت: با هدف برگزاری هر چه بهتر و باشکوه تر انتخابات، در اولین جلسه ستاد بر تعامل هیأت های نظارت و اجرایی دخیل در برگزاری انتخابات تأکید شد و ان شاء الله شاهد مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس خواهیم بود.

۳۰۲۹/۷۴۴۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.