علی اصغر مجد شامگاه شنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران شهرستان دامغان در فرمانداری، افزود: خبرنگاران باید به سمتی حرکت کنند که در کنار بیان درخواست و خواسته های مردم به مسوولان، امید را در دل مردم زنده کنند. 
وی اضافه کرد: خبرنگاران با حساسیت و دلسوزی، دستاوردهای دولت و نظام را منعکس می کنند که این اقدام آن ها روشنگر عملکرد نظام در ذهن مردم است. 
مجد اظهار داشت: خبرنگار از جایگاه با اهمیتی در جامعه برخوردار است و با حضور خود در عرصه اطلاع رسانی، سبب توسعه کشور و موجب وحدت، هم افزایی، همدلی و هماهنگی بین مردم و مسوولان است.
وی، به دستاوردهای دولت در شهرستان دامغان اشاره و خاطرنشان کرد: در سفر اخیر رئیس جمهور به استان سمنان، سه هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح های این شهرستان درنظر گرفته شد. 
مجد ادامه داد: از این میزان اعتبار، یک هزار و ۱۴۰ میلیارد ریال برای اجرای باند دوم محور دامغان-جندق در نظرگرفته شد که این اقدام در راستای اتصال بندر امیرآباد به بندر عباس و تکمیل محور شمال به جنوب است. 
فرماندار دامغان، به ساماندهی فضای مجازی و مدیریت صحیح آن اشاره کرد و گفت: در حوزه سرمایه و مشارکت اجتماعی نیاز به تلاش بیشتر داریم تا از این ظرفیت در راستای توسعه کشور استفاده کنیم.
در پایان این نشست به همت فرمانداری و اداره فرهنگ وارشاد اسلامی این شهرستان، از خبرنگاران فعال دامغان تجلیل شد. 

۹۸۵۶/۶۱۰۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.