مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان از برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی سه مرکز سیار و فراگیر در شهرستان‌های میامی، مهدیشهر و شاهرود تا پایان امسال خبر داد.

نبی الله خدابخشی در حاشیه بازدید از دفتر ایسنا در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا-منطقه سمنان ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: بخش عمده تجهیزات و امکانات مورد نیاز این مراکز فراهم شده و تنها بحث نیروی انسانی آنها مانده و انشالله با جذب نیرو این سه مرکز جدید فعالیت خود را در استان آغاز می‌کنند.

وی از وجود 25 مرکز ثابت و سیار فعال در استان خبر داد و افزود: این مراکز تا پایان سال به 28 مرکز افزایش می‌یابند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان از این کانون به عنوان یک نهاد مظلوم نام برد و گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان علی‌رغم پتانسیل و ظرفیت بالا، از نظر سطح برخورداری از دستگاه‌های مظلوم استان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه کانون گستره استان پهناور سمنان از ایوانکی در غرب تا بیارجمند در شرق استان را تحت پوشش دارد خاطرنشان کرد: کانون از نیروی انسانی متخصص و خوبی برخوردار است.

خدابخشی با بیان اینکه نیروی انسانی در حوزه فرهنگ از اهمیت بالایی برخوردار است ادامه داد: باید نیروی انسانی و امکانات کانون بروزرسانی شود.

وی در پاسخ به پرسش ایسنا در خصوص تنوع کتب حوزه کودک و نوجوان گفت: کتابخانه های کانون نیازمند بروزرسانی هستند و برای تجهیز کتابخانه‌ها به حداقل 250 میلیون تومان اعتبار نیاز داریم.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.