ماموران ایستگاه بازرسی شهید نوری شهرستان شاهرود، کامیونت حامل یک میلیون و 150 هزار نخ سیگار قاچاق را متوقف کردند .

  به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه سمنان، سرهنگ  عبداله حسنی  فرمانده انتظامی استان سمنان دبااعلام این خبر اظهار کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز به منظور تشدید برخورد با سودجویان این حوزه ماموران ایستگاه بازرسی شهید نوری شهرستان شاهرود کنترل خودروهای حمل بار و محموله های ترانزیتی را با جدیت در دستور کار قراردادند .

وی افزود : ماموران بامداد روز گذشته حین ایست و بازرسی در پلیس راه شاهرود-میامی در محور اصلی تهران مشهد به یک دستگاه کامیونت ایسوزو دستور ایست دادند که راننده پس از توقف چند ثانیه ای، اقدام به فرار می کند .

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه تنها 5 کیلومتر تعقیب کامیونت کافی بود تا ماموران خودرو را متوقف کنند تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو یک میلیون و 150 هزار نخ سیگار قاچاق کشف شد ؛ بنا بر اظهار کارشناسان ارزش این محموله 3 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است .

به گفته سرهنگ حسنی ، راننده خودرو که محموله را از ورامین به مقصد مشهد بارگیری کرده بود پس از معرفی به مرجع قضائی با قرار وثیقه 10 میلیارد ریالی راهی زندان شد .

وی همچنین گفت: در عملیاتی دیگر ماموران پاسگاه انتظامی فولادمحله شهرستان مهدیشهر کامیون حامل 111 راس گوسفند قاچاق به ارزشی بالغ بر 2 میلیارد ریال را متوقف کردند .

حسنی اظهارداشت: حضور موثر پلیس در محورهای مواصلاتی به ویژه جاده های کوهستانی از جمله مهمترین عوامل برقراری نظم و امنیت در این نقاط است که با جدیت در دستور کار قرار دارد .

فرمانده انتظامی استان سمنان افزود: در همین راستا و با هدف برخورد مناسب و به هنگام با قاچاق، ماموران انتظامی مهدیشهر در قالب برنامه ای منسجم به نظارت و کنترل ترددها در محورهای مواصلاتی این شهرستان می پردازند .

وی تصریح کرد: ماموران پاسگاه انتظامی فولادمحله این شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون حامل دام مشکوک شده برای بررسی بیشتر خودرو را متوقف می کنند .

این مسئول انتظامی ادامه داد: در بازرسی از خودرو 111 راس گوسفند که بدون هیچ مدرک و مجوز قانونی از شمال کشور به مقصد شهرستان گرمسار بارگیری شده بود، کشف شد .

سرهنگ حسنی ارزش این محموله را بنا بر اظهار نظر کارشناسان امر بالغ بر 2 میلیارد ریال اعلام و خاطرنشان کرد: راننده خودرو به مرجع قضائی معرفی و دام قاچاق نیز به اداره دامپزشکی تحویل داده شد

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.