حجت الاسلام محمد حسن رستمیان در خطبه های این هفته نماز جمعه دامغان در مصلای امام خمینی(ره) این شهر، گفت: ذی الحجه ماه ولایت و فرصت بزرگی برای آشنایی بیشتر با ولایت است که عید سعید غدیر و قربان نیز در این ماه قراردارد. 

وی، به یکم ذی الحجه سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) اشاره کرد و گفت: ازدواج آسان، جهیزیه ساده، مهریه پایین موجب برپایی سنت پیامبر(ص) به صورت صحیح در بین مسلمانان می شود که باید به آن توجه ویژه داشت.

رستمیان، تقوا در فضای مجازی را امری واجب دانست و گفت: در فضای رسانه و مجازی نیز باید انسان تقوای الهی پیشه کند تا از بسیاری از گناهان خواسته و ناخواسته جلوگیری شود.

وی، به ۱۲ مرداد ۱۳۵۹ سالروز تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اشاره‌ کرد و افزود: شورای هماهنگی تبلیغات در طول تاریخ انقلاب عملکرد مثبتی همچون به حرکت درآوردن مردم برای حضور در صحنه‌های مهم را برعهده داشته است.

وی خاطر نشان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات، نهادی مردمی و وابسته به نهاد رهبری و زنگ هشداری برای جلوگیری از سوء استفاده فتنه گران در کشور است.

رستمیان گفت: دانشکده علوم قرآنی دامغان در سال های اخیر ایجاد شده  و خروجی خوبی در سال های گذشته داشته است. 

وی ادامه داد: برای جلوگیری از تعطیلی این دانشکده باید ۱۲۰ خواهر و برادر در دانشکده ثبت نام کنند که امیدواریم استقبال خوبی از این فرصت فراهم شده صورت گیرد.

امام جمعه موقت دامغان به سالروز شهادت شهید بابایی اشاره کرد و گفت: خاطرات شهدا و زندگینامه آن ها می تواند درس بزرگ زندگی برای مردم به ویژه جوان ها باشد، این زندگینامه‌های خواندنی زندگی انسان را الهی می کند.

۹۸۵۶/۶۱۰۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.