معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواشناسی کشور وعده داد: با کمک مدیران استان زمینه احداث دو ایسگاه هواشناسی و تامین تجهیز آنها را فراهم کند.

به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه سمنان، سحر تاج‌بخش مسلمان در حاشیه سفر به سمنان در جمع خبرنگاران با اشاره به بازدید خود از این استان، شرایط این استان را مطلوب ارزیابی و اظهار کرد: با اجرای طرح توسعه ملی هواشناسی دو ایستگاه هواشناسی دیگر در استان احداث خواهد شد.

وی با اشاره به اهداف سفر یک روزه خود به سمنان افزود: به دستور وزیر راه و شهرسازی مبنی بر برگزاری شوراهای راهبردی به استان سمنان سفر کرده و قرار است بعد از بازدید از استان مراتب را به وزیر راه و شهرسازی رائه دهد.

تاج بخش مسلمان از برگزاری نشست‌هایی با مسوولان استان و از جمله استاندار سمنان خبر داد و گفت: در این نشست‌ها مشکلات این استان مطرح شد که این موارد بعد از جمع‌بندی به وزیر راه و شهرسازی ارائه خواهد شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به برخی کمبودهای استان در بخش ایستگاه‌های هواشناسی خاطرنشان کرد: علاوه بر بحث ایستگاه‌ها، مباحثی در خصوص کمبود نیروی انسانی، نبود برخی تجهیزات و کمبود اعتبارات مطرح و مورد بررسی قرار گرفت که گزارش آن به وزارتخانه ارائه خواهد شد.

رئیس سازمان هواشناسی کشور در پاسخ به پرسشی در خصوص احداث ایستگاه فرودگاه سمنان گفت: این طرح هنوز در مرحله فونداسیون است و انشاالله تا زمان آغاز رسمی پروازها در فرودگاه، ایستگاه هواشناسی آن نیز تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

همچنین رئیس هواشناسی کشور در نشستی با استاندار سمنان به بررسی نیازهای استان در این حوزه پرداخت.

آشناگر استاندار سمنان ضمن درخواست از سازمان هواشناسی برای تجهیز و تقویت ایستگاه‌های هواشناسی استان وعده داد: استانداری سمنان به‌منظور تکمیل ایستگاه هواشناسی دیباج و بهسازی ایستگاه هواشناسی بیارجمند مساعدت لازم را انجام دهد.

 

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.