معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان سمنان با اشاره به همدلی و وحدت موجود در استان گفت: خوشبختانه ارتباط بسیار خوبی بین دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان استان و ستاد انتخابات در استان برقرار است .

به گزارش ایسنا-منطقه سمنان، حبیب‌الله خجسته‌پور در دیدار با حجت الاسلام حسنعلی عربی سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان استان سمنان از رصد پیوسته فضای انتخاباتی استان خبر داد و افزود: ستاد انتخابات استان بر فضای استان نظارت کامل دارد و در صورت‌ بروز هرگونه تخلف احتمالی به وظایف قانونی خود عمل می‌کند.

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان از دو مقوله اجرا و نظارت، به عنوان مکمل همدیگر در انتخابات نام برد و با اشاره به لزوم افزایش مشارکت مردم در انتخابات پیش رو خاطرنشان کرد: چهار اصل افزایش مشارکت سیاسی، زمینه سازی برای انجام رقابت سالم، تضمین سلامت و تامین ‌امنیت انتخابات در ستاد انتخابات استان در دستور کار ‌قرار دارد .

وی با اشاره به اهمیت اعتماد مردم به عوامل برگزاری انتخابات ادامه داد: تلاش خواهیم کرد تا از افراد با تجربه، امین و معتمد در عوامل اجرایی ستاد انتخابات استان، استفاده کنیم .

خجسته‌پور گفت: ستاد امنیت انتخابات با استفاده از ظرفیت شورای تامین و زیرمجموعه های آن، برای برقراری سلامت و امنیت انتخابات به طور کامل استفاده خواهد کرد .

وی از برنامه‌ریزی برای برپایی دوره‌های آموزشی برای عوامل انتخابات خبر داد و افزود: در همین راستا باهدف آشنایی و آمادگی هرچه بیشتر عوامل اجرایی با برگزاری انتخابات سالم و پرشور، دوره‌های آموزشی لازم برای تمامی عوامل اجرایی ستاد انتخابات استان برگزار خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به الکترونیکی برگزار کردن انتخابات خاطرنشان کرد: تا این لحظه بر اساس ابلاغ‌های صورت گرفته، تمامی فرآیند برگزاری انتخابات به غیر از شمارش آرا، به صورت الکترونیکی برگزار می شود که این ظرفیت همراه با آشنایی کامل عوامل اجرایی به نحوه کارکرد بخش‌های مختلف سامانه جامع، از بروز بسیاری از خطاها جلوگیری خواهد کرد .

وی با بیان اینکه تعامل ستاد انتخابات با دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان استان یکی از موارد مهم و بسیار ضروری است گفت: به یاری خداوند با برگزاری نشست‌ها و جلساتی از این دست در راستای تعامل و هماهنگی هر چه بیشتر گام برخواهیم داشت .

خجسته‌پور با اذعان به اینکه هدف ما و شما تنها و تنها برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور و همچنین حفظ و حراست از رای مردم به عنوان حق الناس است ادامه داد: به لطف الهی با همراهی و تعامل همدیگر انتخاباتی پرشور در اسفندماه برگزار خواهیم کرد.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.