معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان چندی پیش در جلسه شورای اداری شهرستان سمنان در فرمانداری سمنان، ضمن هشدار به مدیران استان گفته بود: آن دسته از مدیران که اعتبارات دستگاه خود را جذب نکرده و اعتبارات آنها برگشت بخورد بی‌تردید در پازل مدیریت ما قرار نمی‌گیرند .

به گزارش خبرگزاری ایسنا، منطقه سمنان، منوچهر فخری پیش از ظهر امروز نیز در جلسه پیگیری مصوبات سفر ریاست ‌محترم‌ جمهوری به استان سمنان با تأکید دوباره بر این مطلب و ضرورت توجه به جذب اعتبارات ملی از سوی برخی مدیران گفت: گاهاً با وجود اعتبار، هنر اجرا از سوی مدیر وجود ندارد و این‌ مهم قطعاً در شاخص های عملکرد این مدیر و شاخص های ارزیابی مجموعه تحت مدیریت او تاثیر گذار خواهد بود .

وی افزود: نیاز است تا مدیران برای جذب اعتبارات از اعتبارات ملی و کشور تلاش ویژه ای داشته باشند و این هنر و جسارت لازم را نیز توأمان داشته باشند.

وی ادامه داد: در دور اول سفر ریاست محترم ‌جمهور به استان، بالغ بر ۹ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافت که میزان عملکرد اعتباری ما در استان در این خصوص ۸ هزار و ۹۵۰ میلیارد ریال بود که در قالب ۷۲ پروژه اجرایی شد .

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان تأکید کرد: بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال تعهدات و بالغ بر یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال نیز مازاد تعهدات از اعتبارات دور اول سفر هنوز باقی مانده است .

فخری اضافه کرد: بالغ بر ۱۳ هزار و ۸۴۰ میلیارد ریال اعتبار نیز در دور دوم سفر ریاست محترم جمهوری به استان برای ۷۲ پروژه در نظر گرفته شده است .

وی خاطرنشان کرد: برخی دستگاه اجرایی ما در بحث اجرایی شدن پروژه های سفر ریاست محترم جمهوری به استان موفق عمل نکردند که نیاز به توجه بیشتر دارد .

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان اظهار داشت: در بحث های راه و شهرسازی و آب چند پروژه  با مشکلاتی مواجه است که امید می رود با تلاش و توجه بیشتر، این ‌مشکلات برطرف گردد .

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.