مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از کمک 21میلیارد ریالی 10 هزار و ۱۴ حامی این استان به فرزندان معنوی خود در قالب طرح‌های اکرام ایتام، محسنین و شفا در سه ماهه بهار امسال  خبر داد.

به گزارش ایسنا-منطقه سمنان، محسن مسعودیان راد، با اشاره به اینکه کمیته امداد در طرح اکرام ایتام تلاش کرده با جذب حامیان جدید، فرزندان یتیم و محسنین را در سرفصل‌های بهبود وضعیت معیشتی، درمانی و تحصیلی تقویت کند افزود: ۸۲۳ یتیم استان سمنان در سه‌ماهه نخست سال جاری یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از حامیان خود کمک دریافت کردند .

وی با اشاره به اینکه کودکان طرح محسنین به دلیل کهولت سن، بیماری و ازکارافتادگی پدر و دلایل دیگر توان اداره زندگی را ندارند بیان کرد: دو هزار و ۴۶ فرزند طرح محسنین از ۸۰۰ میلیون تومان کمک حامیان خود بهره‌مند شدند .

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان تصریح کرد: 10 هزار و ۱۴ حامی در طرح‌های اکرام ایتام، محسنین و شفا دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به فرزندان معنوی خود کمک کردند .

وی بابیان اینکه علاوه بر حمایت حامیان از فرزندان محسنین و ایتام، خیران استان سمنان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره‌حساب ۰۱۰۲۳۱۸۴۶۳۰۰۹ نزد بانک صادرات شعبه الغدیر و شماره کارت مجازی ۶۹۸۴-۹۰۱۷-۶۹۱۹-۶۰۳۷ بانک صادرات واریز کنند و کمک‌های غیر نقدی خود را در قالب تأمین مواد غذایی، خدمات مسکن، کمک‌هزینه‌های درمانی و تحصیلی به این کودکان ارائه دهند .

مسعودیان راد به تعریف طرح شفا با هدف  جذب حامیان جدید اشاره کرد و گفت: این طرح باهدف تأمین مالی بخشی از هزینه‌های معالجه و درمان بیماران خاص، صعب‌العلاج و پرهزینه که نیازمندی آن‌ها به تائید اداره پذیرش و مددکاری امداد رسیده باشد اطلاق داده می‌شود .

وی اظهار کرد: حامی در این طرح متعهد می‌شود به‌صورت دائم و یا برای مدت مشخص، ماهانه مبلغ پیشنهادی خود را به بیمار تحت حمایت خود و یا بیمارانی که بنا به تشخیص مسئولین درمان امداد امام (ره) در اولویت دریافت خدمات هستند پرداخت کند.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان اظهار داشت: حامیان طرح شفا نیز در سه‌ماهه سال جاری ۱۷ میلیون تومان در این طرح کمک کردند .

مسعودیان راد با ابراز امیدواری از افزایش تعداد حامیان برای حمایت هر چه بیشتر از کودکان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد خاطرنشان کرد: کمک ۱۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومانی حامیان در سال جاری پیش‌بینی‌شده است .

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.