به گزارش ایرنا، احمد خرم سه شنبه در نشست بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) افزود : آیین سی امین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با هدف تبیین آثار و اندیشه های امام راحل با تهیه بروشور، نصب بنر، اجرای برنامه های فرهنگی و تبلیغی ، مسابقات فرهنگی در ارتباط با سیره و اندیشه های امام راحل، اجرای نمایشگاه های عکس و کتاب در شهرستان شاهرود برگزار می شود.
خرم با بیان این که از تمام ظرفیت شهرستان برای برگزاری آیین های ارتحال امام راحل(ره ) استفاده می شود ، تاکید کرد : برپایی شکوهمندانه این آیین ها بیانگر قدردانی از مجاهدت های امام راحل است.
حجت الاسلام محمد حسین پور رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شاهرود هم گفت: برگزاری سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی با اجرای مراسم ، اقدامات فرهنگی و تبلیغاتی در دستور کار این اداره قرار دارد.
حسین پور از برگزاری مراسم اصلی ارتحال امام (ره) در مسجد غربای شاهرود خبر داد و افزود: این آیین شب چهاردهم خرداد با حضور یکی از شخصیت های کشوری برگزار می شود.
وی ادامه داد: مسابقه کتابخوانی از کتابهای امام ؛ مسابقه سی سال فراغ یار از وصیت نامه امام ؛ تهیه نرم افزارها در سه بخش دیوان امام ، شرح دعای سحر و شعر خوانی درباره امام ، تهیه مجموع کتاب های فقهی و اصولی امام به صورت جزوه از جمله اقدامات فرهنگی و برنامه های پیش بینی شده این اداره است.
تبلیغات محیطی، فضا سازی عمومی شهر،نصب بنر،اعزام زائران مرقد امام (ره)،برپایی نمایشگاه عکس و آثار امام ، برگزاری مراسم شب شعر و خاطره از جمله مصوبات این نشست بود.
1023/6167
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.