حشمت الله عسگری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: خریدهای هیجانی به تشنج در بازار عرضه و تقاضا دامن می زند و از این رو شهروندان، با بی توجهی نسبت به گزارش های اشتباه برخی سودجویان، نسبت به خرید بیش از حد نیاز کالا اقدام نکنند.
وی خاطر نشان کرد: توجه به اصل حقوق شهروندی در این شرایط حساس اقتصادی مدنظر اقشار مردم قرار گیرد و با اجتناب از خریدهای هیجانی آحاد جامعه می توانند به اقتصاد کشور کمک کنند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان ادامه داد: روند ذخیره سازی کالاهای راهبردی و ضروری در استان سمنان مطلوب است و نگرانی در ارتباط با تامین و توزیع این کالاها وجود ندارد.
عسگری اضافه کرد: برگزاری منظم نشست های تنظیم و نظارت بر بازار عرضه و تقاضا از عوامل ذخیره مطلوب کالاهای اساسی در استان است.
وی تصریح کرد: بازرسی ها از روند توزیع مواد غذایی و کالاهای اساسی در بازار استان سمنان به طور جدی دنبال شود و و مشاهده هرگونه تخلف و احتکار کالا برخورد قانونی با متخلف را در پی دارد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان گفت: انسجام ملی مردم و مسئولان در این شرایط اقتصادی می تواند کشور را از این گردنه سخت به سلامت عبور دهد.
به گزارش ایرنا، بیش از 25 هزار واحد صنفی در استان سمنان فعال است.
7339/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.