آیت الله سید محمد شاهچراغی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مسئولان با تلاش مضاعف علاوه برجبران خسارت های رانش زمین با همدلی و عزم جدی، مردم مصیبت دیده حسین آباد کالپوش را تنها نگذارند.
وی ادامه داد: خدمات رسانی و اقدام های مسئولان در روستای حسین آباد کالپوش براساس گزارش های رسیده تاکنون مطلوب بوده و این روند باید برای ساخت دوباره خانه برای اهالی این منطقه مستمر باشد.
وی خاطر نشان کرد: برای رفع مشکلات مردم این منطقه مردم و مسئولان باید با یکدیگر همدل باشند و مدیران با تلاش بیشتر و مردم با صبر و توکل بر خدا برای بازگشت آرامش در حسین آباد کالپوش اقدام کنند.
نماینده ولی فقیه در استان سمنان ادامه داد: نگرانی مردم در این منطقه به دلیل از دست دادن خانه هایشان به حق است و مسئولان با تعیین مکان امن برای ساخت خانه جدید برای خانه دار شدن این افراد بی پناه اقدام کنند.
نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: خیران بعد از تعیین مکان امن برای ساخت خانه های جدید در حسین آباد کالپوش به کمک مردم این مناطق بیایند.
به گزارش ایرنا، رانش زمین در بخش کالپوش شهرستان میامی در شرق استان سمنان باعث آسیب به زیرساخت ها و تخلیه خانه ها به منظور حفظ جان شهروندان شد.
بخش کوهستانی کالپوش میامی به مرکزیت روستای رضوان شامل 12 روستا است که دست کم 20 هزار نفر جمعیت دارد و شغل بیشتر مردم این منطقه کشاورزی و دامداری است، این بخش در 200 کیلومتری شمال شرقی شاهرود قرار دارد.
7339/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.