به گزارش ایرنا ، آیت الله سید محمد شاهچراغی روز شنبه با حضور در جمع مردم روستای حسین آباد کالپوش افزود : مسوولان به وعده های خود در قبال رسیدگی به مشکلات این روستا باید عمل کنند.
وی با بیان این که مطمئنم مسوولان تا پایان کار کنار مردم روستای حسین آباد خواهند بود، افزود : حضور در جمع مردم این روستا برای گره گشایی از مشکلات مردم است.
نماینده ولی فقیه در استان سمنان مردم حسین آباد کالپوش را صبور و انقلابی خواند و گفت: حرف شما را به گوش جان شنیده و آن ها را به مسوولان انعکاس خواهم داد.
شاهچراغی ادامه داد: چند روز گذشته با 2نماینده رییس جمهوری در باره مشکلات این روستا گفت وگو شده و رسیدگی به وضعیت مردم را خواستار شدم.
وی از مردم این روستا خواست با مسوولان امر برای تخلیه کامل روستا همکاری بیشتری کنند.
به گزارش ایرنا، رانش زمین در روستای حسین آباد کالپوش شهرستان میامی در شرق استان سمنان باعث آسیب به زیرساخت ها و موجب تخلیه خانه ها شد.
بخش کوهستانی کالپوش میامی به مرکزیت روستای رضوان شامل 12 روستا است که دست کم 20 هزار نفر جمعیت دارد و شغل بیشتر مردم این منطقه کشاورزی و دامداری است، این بخش در 200 کیلومتری شمال شرقی شاهرود قرار دارد.
شهرستان میامی با بیش از 40 هزار نفر جمعیت در شرق استان سمنان واقع است و بیش از 80 درصد مردم این شهرستان در روستاها زندگی می کنند.
7357/6167
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.