عباس رستمی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: تعیین استاندارد مواد نفتی در استان سمنان قبل از راه اندازی این آزمایشگاه تخصصی میّسر نبود و این مواد برای تعیین کیفیت می بایست به آزمایشگاه های تخصصی استان تهران ارسال می شد.
وی خاطرنشان کرد: راه اندازی آزمایشگاه تخصصی بررسی بافت های غیرمجاز در مواد غذایی و مواد آهنی و فولاد در استان سمنان ضروری است، نیاز است بخش خصوصی با توجه به صرفه اقتصادی سرمایه گذاری در این بخش به ایجاد آزمایشگاه های تخصصی اقدام کنند.
مدیرکل استاندارد استان سمنان ادامه داد: تحقق شعار سال و رونق تولید در کشور در گرو توجه یکسان به مقوله کمیت و کیفیت در تولید کالا است.
رستمی اضافه کرد: باید با تولید کالاهای باکیفیت و نظارت دقیق برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در بحث تحقق شعار سال تلاش شود.
وی افزود: تولید کالای باکیفیت و عرضه و صادرات آن به بازارهای جهانی نشان از اقتدار نظام جمهوری اسلامی خواهد بود و آحاد مردم و مسئولان با اتخاذ راهبردهای اصولی برای تحقق این مهم گام بردارند.
مدیرکل استاندارد استان سمنان گفت: اکنون 17 آزمایشگاه تخصصی استاندارد در شهرستان های سمنان، شاهرود و گرمسار فعال است و 139 آزمایشگاه هم با این اداره کل همکاری دارند.
به گزارش ایرنا به نقل از اداره کل استاندارد استان سمنان، هموطنان می توانند برای اطمینان از استانداردبودن کالاهای تولیدی بارکد زیر علامت استاندارد روی کالا را به شماره 10001517 پیامک کنند و تمام اطلاعات در رابطه با کالا در جواب پیامک اطلاع رسانی می شود.
7339/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.