رئیس پلیس اطلاعات و امنیت استان سمنان روز یکشنبه با اشاره به اجرای این طرح در سطح شهر سمنان به ایرنا گفت: شکایت مردمی و در پی آن دستور قضایی و بازدید اداره نظارت بر اماکن استان سمنان علت پلمب سفره خانه های غیرمجاز در شهرستان سمنان است.
سرهنگ سید موسی حسینی افزود: اکنون بیش از 40 سفره خانه غیرمجاز در شهرستان سمنان فعالیت دارد که متصدیان آن ها تاکنون برای انجام مراحل قانونی و دریافت مجوز به دستگاه های مربوط مراجعه نکردند.
وی تعداد سفره خانه های دارای مجوز در مرکز استان سمنان را 130 سفره خانه برشمرد و گفت: در این اماکن به هیچ عنوان قلیان عرضه نمی شود.
حسینی ادامه داد: بر اساس بازدید های نامحسوس و محسوسی که از فعالیت سفره خانه های غیرمجاز شهرستان سمنان انجام شد، گزارش ها مبنی بر استعمال قلیان، ناهنجاری های اجتماعی و اخلاقی، توزیع مواد مخدر، توزیع مشروبات الکلی و درگیری و نزاع در این اماکن عمومی ارایه شد.
رئیس پلیس اطلاعات و امنیت استان سمنان تصریح کرد: براساس قانون استعمال و توزیع قلیان در اماکن عمومی استان سمنان ممنوع است که باید سفره خانه داران نسبت به اجرای قانون تلاش کنند.
به گزارش ایرنا، روز شنبه هفته جاری جمعی از سفره خانه داران سمنان به دلیل پلمب سفره خانه هایشان در مقابل فرمانداری شهرستان سمنان حضور یافته بودند.
7339/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.