حبیب الله خجسته پور روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: برابر قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جزئی از ارکان این کشور محسوب می شود و تروریست خواندن بخشی از یک نظام رسمی و کشوری که عضو سازمان ملل است، خلاف مقررات بین المللی و یک بدعت غیرقابل قبول است.
خجسته پور با اشاره به اینکه برخی از کشورها رژیم جعلی صهیونیست را تروریست دولتی می دانند، بیان کرد: آمریکای با حمایت های همه جانبه از صهیونیست ها اثبات کرده است که خود حامی اصلی تروریست است.
وی افزود: سپاه از نهاد هایی است که از نخستین روز تاسیس با بحث مبارزه با تروریست درگیر بوده و برخی از نیروهای آن توسط تروریست ها به شهادت رسیدند و یا به مقام جانبازی نائل آمده اند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با اشاره به سیاست جمهوری اسلامی ایران مبنی بر برقراری ارتباط با همسایگان، گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران ارتباط منسجم با همسایگان به دور از نوع سیاست و حکومت آن ها را همیشه مد نظر دارد.
ترامپ روز دوشنبه اعلام کرد دولتش، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به عنوان سازمان تروریستی خارجی تعیین کرده است. به دنبال این اقدام خصمانه آمریکا، شورای عالی امنیت ملی ایران، در اقدامی متقابل، دولت آمریکا را حامی تروریسم و فرماندهی مرکزی آمریکا موسوم به سنتکام را گروه تروریستی معرفی کرد.
7342م/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.