مرتضی دهرویه روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه تمرینات آماده سازی تیم شهرداری سمنان برای حضور در لیگ برتر فوتبال ساحلی از چهارم فروردین 98 آغاز شده است افزود: با شروع تمرینات، بازیکنان مورد نظر این تیم جذب شدند.
دهرویه با بیان اینکه ورزشکاران با رده های سنی مختلف در تیم فوتبال ساحلی شهرداری سمنان حضور دارند، خاطرنشان کرد: 11 بازیکن بزرگسال و 10 ورزشکار در رده سنی جوانان با هدف رشد و توسعه فوتبال ساحلی این استان در این فصل رقابت های لیگ برتر شرکت می کنند.
وی یادآور شد: بازیکنان به منظور پیشرفت، لذت تماشاچیان و شناساندن فوتبال ساحلی به بهترین نحو به رقابت می پردازند.
وی با اشاره به کسب تجربه فوتبالیست های تیم شهرداری سمنان در رقابت های فصل گذشته، بیان کرد: برنامه ریزی مدون و تمرینات منسجم با هدف کسب موفقیت های بیشتر در رقابت های لیگ برتر امسال فوتبال ساحلی کشور مد نظر است.
سرمربی تیم فوتبال ساحلی شهرداری سمنان با تشکر از حامیان این تیم، یادآور شد: امید است حمایت ها از این تیم تا آخر فصل ادامه داشته باشد و مسئولان استانی نیز از تنها تیم حاضر این استان در رقابت های لیگ برتر حمایت کنند.
به گزارش ایرنا، بازی های لیگ برتر فوتبال ساحلی از بیست و پنجم فروردین جاری آغاز می شود و شهرداری سمنان در نخستین بازی میزبان پارس جنوبی بوشهر قهرمان دوره پیش است.
شهرداری سمنان در یازدهمین دوره رقابت های فوتبال ساحلی با کسب 27 امتیاز در میان 12 تیم در رده پنجم جدول جای گرفته بود.

** توجه به ظرفیت بومی پشتوانه فوتبال ساحلی کشور است
دهرویه در ادامه یادآور شد: توجه و حمایت از بازیکنان جوان و بومی در تیم های استانی پشتوانه فوتبال ساحلی کشور است.
وی افزود: حضور بازیکنان جوان و بومی در تیم های استانی باعث ارتقای کیفیت و کمیت لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور می شود.
وی به پرورش بازیکنان جوان و خوش آتیه در فوتبال ساحلی اشاره و بیان کرد: حضور بازیکنان به خصوص فوتبالیست های جوان و با استعداد در لیگ برتر نیازمند حمایت با هدف آینده موفق تر تیم فوتبال ساحلی شهرداری سمنان است.
دهرویه با اشاره به شاکله تیم شهرداری فوتبال ساحلی سمنان، تصریح کرد: 90 درصد بازیکنان این تیم بومی هستند و تنها 2 بازیکن غیر بومی برای تیم شهرداری در رقابت های لیگ برتر امسال بازی می کنند.
سرمربی تیم فوتبال ساحلی شهرداری سمنان ادامه داد: جذب و پرورش بازیکنان مستعد بومی برای تشکیل تیم قوی تیم فوتبال ساحلی ضروری است.
وی تاکید کرد: برنامه ریزی ها در سمنان برای پایه سازی 100 درصدی یک تیم فوتبال ساحلی بومی است.
دهرویه افزود: بازیکنان تیم شهرداری با ارائه بازی با کیفیت به تیم ملی فوتبال ساحلی کشور دعوت شوند.
9891/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.