به گزارش خبرنگار ایرنا، سمیه باشی روز جمعه پس از برد تیمش برابر تیم سپیدار قائمشهر در ورزشگاه شهید وطنی این شهر در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در رقابت های لیگ برتر بانوان دو بازی اول را به دلیل مصدومیت و محرومیت چند تن از بازیکنان با بدشانسی مواجه بودیم اما در بازی امروز با رفع موانع و ضعف های تیم توانستیم سه امتیاز مسابقه را کسب کنیم .
وی با اشاره اظهار این که تیم سپیدار قائمشهر تیم خوبی است، گفت: نسبت به بازیکنان تیم سپیدار آشنایی نداشتیم اما با تاکتیک هایی که برای بازیکنانم به کار گرفتم، توانسته ایم پیروز میدان شویم .
سرمربی تیم پارس جنوبی بوشهر از داوری مسابقه ابراز رضایت کرد و افزود: به نظرم قضاوت داوران خوب بود، اما در نیمه دوم داور یک خطا پنالتی را برای تیم ما نادیده گرفت.
تیم پارس جنوبی بوشهر تا هفته دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور به دلیل تفاضل گل منفی هشت در رده یازدهم جدول قرار داشت اما هم اکنون با برد موفق شد تا سه امتیاز مسابقات را کسب کند .
سرمربی تیم سپیدار قائمشهر هم در پایان مسابقه ای که تیمش 7 گل از حریف در بازی خانگی دریافت کرد، حاضر به مصاحبه با خبرنگاران نشد.
7334/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.