نقی محمدی عصر جمعه درگفت وگو با خبرنگارایرنا افزود: باتوجه به بارش برف وکولاک شدید 27 اسفند دربخش کالپوش ، مشکلاتی برای برخی مدرسه ها بوجودآمد که برطرف شده است.
وی با اشاره به رانش زمین در روستای حسین آباد کالپوش افزود : شواهدی مبنی بر وجودترک هایی در ساختمان دبیرستان هاجر روستای حسین آباد کالپوش مشاهده شد که این شکاف ها در حال افزایش است .
محمدی گفت : نامه نگاری هایی با اداره کل آموزش و پرورش استان در این باره انجام شد و در چندماه گذشته کارشناسان اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان از این مدرسه بازدید کرده اند.
وی تصریح کرد: نتیجه بازدید و نظر کارشناسان، منجر به تخلیه دبیرستان گردیده و دانش آموزان دبیرستان هاجر به دبیرستان حضرت زینب (س) منتقل شدند.
محمدی گفت : هزینه رفت و آمد دانش آموزان ساکن در روستاهای 20 کیلومتر اطراف کالپوش که روزانه رفت و آمد می کنند ، از سوی آموزش و پرورش میامی پرداخت می شود، و
دانش آموزان ساکن در روستاهای بالای 20 کیلومتر مسافت نیز در مدرسه زینب(س) حسین آباد شروع به فعالیت درسی می نمایند.
به گزارش ایرنا ، در بازدید استاندار از حسین آباد کالپوش و گروهی ازکارشناسان اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان سلامت و پایداری دبیرستان حضرت زینب (س) و دیگر مدرسه های روستای حسین آباد تایید شد.
6 هزار و 141 دانش آموز در80مدرسه شهرستان میامی مشغول تحصیل می باشند.
بخش کالپوش به مرکزیت روستای رضوان و12روستا،با جمعیتی بیش از 20هزارتن در شمال شهرستان میامی واقع می باشد
7357/6167
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.