نوید دانایی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: بهداشت فردی، نخستین اولویت بازرسان بهداشت محیط در کنترل رستوران ها، هتل ها و اماکن بین راهی است.
وی گفت: یکی از مهمترین اقدامات معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در ستاد نوروزی، اعزام تیم های بازرسان بهداشت محیط از یکم اسفند 97 تا 15 فروردین 98 برای نظارت بر مراکز توزیع مواد غذایی، رستوران ها، هتل ها و اماکن عمومی بین راهی است تا سلامت مواد غذایی در استان مورد بررسی قرار گیرد.
دانایی اضافه کرد: بازرسان و همکاران بهداشت محیط، جهت نظارت بر رستوران ها و کنترل بهداشت محیط، از دستگاه های سیار سنجش برای کنترل دما، کنترل نمک و بار میکروبی آب و غذا استفاده می کنند.
وی اضافه کرد: کنترل و نظارات های بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی نسبت به سال های قبل افزایش یافته تا علاوه بر ارتقای بهداشت عمومی شهروندان، سلامت آنان در تعطیلات نوروز با مخاطره مواجه نشود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان با اشاره به آماده باش کامل بیمارستان های این استان، گفت: تعطیلات نوروز 98، هیچ بیمارستان و مرکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با کمبود پزشک و کارکنان مواجه نخواهد بود و قبل از شروع تعطیلات هماهنگی و هم‌ فکری ‌های لازم پیرامون حضور پزشکان، هیات رئیسه دانشگاه و کارکنان انجام شده است.
به گزارش ایرنا، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان هشت دانشکده، 6 بیمارستان و مرکز درمانی و آموزشی در شهرستان های سمنان، دامغان، گرمسار، مهد‌یشهر، سرخه و آرادان را زیر پوشش دارد.
7342م/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.