به گزارش ایرنا، حجت الاسلام غلامحسین مهدوی نژاد در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان در مسجد امام(ره) این شهر افزود: پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب و سخنرانی ایشان در بارگام ملکوتی امام رضا(ع) بسیار حکیمانه و ارزشمند بود و باید آحاد مردم و مسئولان به این منویات با جان و دل توجه کنند.
وی یادآور شد: مسئولان با درایت و توانمندی برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و شعار سال برای رونق تولید در کشور تلاش کنند.
وی خاطرنشان کرد: رهبری در پیام نوروزی از ملت ایران به دلیل حمایت از نظام جمهوری اسلامی رضایت داشتند و ایشان از بعضی از مسئولان که مشکلات اقتصادی را نتواستند کنترل کنند گلایه داشتند.
مهدوی نژاد گفت: مردم در کنار مسئولان هستند و با درایت باید برای رونق تولید در کشور برای سال 98 تلاش شود.
امام جمعه موقت سمنان تصریح کرد: نسخه های غربی برای توسعه کشور شفابخش نیست و پیروی از رویکردهای غربی تنها برای ملت ایران دردسر دارد.
وی افزود: در زمانی که به منویات رهبر معظم‌ انقلاب توجه شد، کشور به سربلندی رسید و در زمانی که به نسخه های غربی توجه شد، کشور به مسیر رکود و عقبگرد افتاد.
مهدوی نژاد اضافه کرد: باید دریافت همه باید به منویات رهبری توجه کنیم و به پشتوانه ولایت فقیه، آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.
امام جمعه موقت سمنان ادامه داد: عزت و سربلندی ایران در گرو حمایت همه جانبه از رونق تولید و تلاش برای خودکفایی اقتصادی است و با تلاش مضاعف می توان به این مهم دست یافت.
مهدوی نژاد با اشاره به آخرین روز آیین اعتکاف، افزود: اعتکاف یکی از سنّت های با برکت اسلامی است و معتکفان کشورمان در روزهای نوروزی برای عبادت خداوند در مساجد حضور دارند.
امام جمعه موقت سمنان گفت: اعتکاف در دین مبین اسلام جایگاه ویژه ای دارد و حضور پرشور جوانان در این آیین از دستاوردها و از رویش های انقلاب است.
به گزارش ایرنا، سال 1398 از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال «رونق تولید» نامگذاری شده است.
7339/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.