به گزارش ایرنا، منوچهر فخری روز سه شنبه در آئین معارفه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان در سالن یادگار امام(ره) استانداری افزود: در اجرای برنامه های عمرانی تعیین زمان برای تکمیل طرح ها بسیار اهمیت دارد و یکی از چالش های اساسی در این بخش مشخص نشدن زمان تکمیل طرح ها است.
وی خاطر نشان کرد: در اجرای طرح های عمرانی نباید وعده دروغ به مردم داد و با زمان بندی و مدیریت اصولی رضایت مردم نسبت به عملکرد مسئولان جلب می شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان تصریح کرد: آموزش حلقه مفقوده در بین اعضای شورای های اسلامی شهرها و شهرداری ها است که یکی از اولویت های اساسی در معاونت هماهنگی امور عمرانی افزایش آموزش ها در این بخش است.

** مدیریت شهرداران سلیقه ای نباشد
فخری گفت: مدیریت شهری علم است که شهرداران با دوری از رویکردهای تک بُعدی در اجرای طرح های های مختلف از کارشناسان مشورت بگیرند.
وی اضافه کرد: مدیریت شهرداران سلیقه ای نباشد و نیروی های فنی و با تخصص در کنار مدیران بخش شهری و روستایی حضور داشته باشند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان گفت: بانک اطلاعاتی دقیقی از ظرفیت های زیرساختی دستگاه های اجرایی استان برای خدمات رسانی و اجرای طرح های امداد و نجات در مدیریت بحران وجود ندارد که این امر یک ضعف اساسی است.

** پیگیری طرح های راه، گردشگری و آب سمنان
فخری تصریح کرد: گردشگری یکی از ظرفیت های اساسی برای توسعه اقتصادی استان سمنان است که مسئولان امر با برنامه ریزی اصولی برای طرح های اشتغال محور در این بخش تلاش کنند.
وی افزود: طرح های مهمی در بخش راه، گردشگری و آب در استان سمنان وجود دارد که با برنامه ریزی اصولی برای تحقق این طرح های اقتصادی مهم و اولویت دار تلاش می شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان گفت: با تامل و هم فکری دستگاه های اجرایی استان منویات استاندار سمنان مبنی برای توسعه و رونق استان در بخش های مختلف محقق می شود.
به گزارش ایرنا، در این آئین منوچهر فخری به عنوان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان معارفه و از خدمات قدرت الله ابک به عنوان سرپرست سابق این معاونت تقدیر شد.
7339/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.