به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام عباس حاج عبدالحسینی پنجشنبه در آیین آغاز به کار موسسه قرآنی شهید زرهرن تیپ 158 متحرک هجومی ارتش، ترویج فرهنگ قرآنی را وظیفه همه مردم خواند و تصریح کرد: تشویق جوانان مهمترین اقدام برای جذب آنان به سمت برنامه های قرآنی است.
وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری در زمینه ضرورت مبازه با تهاجم فرهنگی و مقابله با جنگ نرم، اظهار داشت: این اقدامات وظیفه همه مردم است اما مسوولیت افرادی که دارای مقام و سمت هستند نسبت به دیگران سنگین تر است.
معاون فرهنگی و روابط عمومی اداره عقیدتی سیاسی نزاجا با بیان اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب، ایران اسلامی باید 10 میلیون حافظ قرآن کریم داشته باشد، یادآور شد: در این راستا سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با برنامه ریزی، فعالیت های مطلوبی را در زمینه حفظ قرآن آغاز کرده و در آینده ی نزدیک حافظان قرآنی برجسته ای را به ارتش و کشور معرفی می کند.
حاج عبدالحسینی با اشاره به حمایت های فرمانده نیروی زمینی ارتش برای اجرای این برنامه ها، ابراز داشت: راه اندزی موسسه های قرآنی یکی از مهمترین برنامه های سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در راستای ترویج فرهنگ قرآنی و عمل به منویات مقام معظم رهبری است.
وی اضافه کرد: امروز دشمن برای دور کردن جوانان ما از دین و معنویت با ترفند های گوناگون وارد خانه ها شده و برای رویارویی با دسیسه های دشمن نیازمند کار جهادی در حوزه فعالیت های قرآنی هستیم.
7359/6167
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.