به گزارش ایرنا، سیدعباس دانایی روز سه شنبه در نشست شناسایی اراضی مازاد و بناهای تخریبی تحت تملک آموزش و پرورش شهرستان سمنان در فرمانداری، افزود: وضعیت فضاهای آموزشی شهرستان سمنان بحرانی است.
فرماندار سمنان با اشاره به درصد بالای مدارس تخریب شهرستان، تاکید کرد: شناسایی ظرفیت ها و بهبود فضاهای آموزشی سمنان در اولویت برنامه های فرهنگی شهرستان قرار گیرد.
وی یادآور شد: با توجه به کمبود فضاهای آموزشی در شهرستان سمنان نیاز است راهکارهای مناسب برای پرکردن خلاء مدارس پیش بینی شود.
فرماندار سمنان اضافه کرد: به بند (هـ) تبصره (9) قانون بودجه سال 1396که به وزارت آموزش و پرورش اجازه داد تا به منظور ساماندهی و بهینه سازی کاربری بخشی از املاک و فضاهای آموزشی، ورزشی و تربیتی خود و با رعایت ملاحظات آموزشی و تربیتی، نسبت به احداث، بازسازی و بهره برداری از آنها اقدام کند، باید از این فرصت به منظور تامین فضای آموزشی نهایت بهره را برد.
در این نشست مقرر شد آموزش و پروش نسبت به شناسایی و اعلام املاک بدون معارض تخریبی آموزشی به منظور ساماندهی و بهینه سازی کاربری اقدام کند.
به گزارش ایرنا، بیش از 120 هزار دانش آموز در یک هزار و 100 مدرسه استان سمنان تحصیل می کنند، این استان چهار هزار و 567 کلاس درس دارد که یک هزار و 761 کلاس تخریبی است و یک هزار و 951 کلاس به مقاوم ‌سازی نیاز دارد.
7342/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.