به گزارش ایرنا، محمد کرم محمدی عصر یکشنبه در آیین معارفه سرپرست اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان (شاهرود)، با بیان اینکه کارهای عقب مانده زیادی در این حوزه وجود داردکه نیازمند رسیدگی است، اظهار داشت: انتظار می رود با افزایش حجم کارها و تعداد کارکنان، تلاش بیشتری برای رفع مشکلات مردم شاهرود و میامی مشاهده شود.
وی بابیان اینکه مردم بدون توقع و با بصیرت با حضور در بزنگاه های مختلف دین خودرا به انقلاب و نظام اسلامی ادا کردند، افزود: اکنون نوبت حضور کسانی است که رخت خدمت بر تن کردند و با ساختار جدید اداره کل راه و شهرسازی بخشی از خواسته های به حق مردم شاهرود و میامی پیگیری می شود.
معاون استاندار سمنان با تأکید بر اینکه این مجموعه از نظرحجم کاری و عملیاتی چند برابر گذشته فعال می شود، تصریح کرد: بیشترین مشکلات در بخش مسکن و به ویژه مسکن مهر وجود دارد که امید است با روند کنونی پیگیری بیشتری برای حل مشکلات مردم انجام شود.
محمدی اضافه کرد: در شرق استان سمنان راه های بیشتری وجود دارد و تنگناها و مشکلاتی بر دوش مدیران این حوزه است؛ در بیارجمند بیش از 160 کیلومتر راه شوسه و به فاصله اندک از شهر شاهرود 27 کیلومتر راه خاکی وجود دارد.
امام جمعه شاهرود هم در این آیین با بیان اینکه هرکس خدمت صادقانه داشته باشد ماندگار می شود، ابراز داشت: امید است تغییر اداره کل راه و ترابری که دارای 2 پیوست شهرسازی و راهداری است، منشأ خدمات بیشتری برای مردم منطقه باشد.
حجت الاسلام عباس امینی اضافه کرد: در بخش مسکن مهر مشکلات زیادی وجود دارد و همچنان محرومیت هایی در حوزه راه دیده می شود که با تغییرات انجام شده باید هرچه زودتر مشکلات مردم در این بخش برطرف شود.
وی ادامه داد: همه باید تابع قانون باشیم حتی اگر مورد پسند ما نباشد.
سرپرست اداره کل راه وشهرسازی شرق استان سمنان (شاهرود) هم با بیان اینکه 43 درصد راه های استان سمنان در شاهرود و میامی است، اظهار داشت: با توجه به ابلاغ ساختار تشکیلاتی ادارات کل راه وشهرسازی در کشور، سمنان تنها استان مستثنی از این قاعده بود که مشکلاتی را در تأمین نیروی انسانی و جذب اعتبارات داشت.
امیر عمیدی اضافه کرد: با تصمیم گرفته شده در شرق استان سمنان می توان با تخصیص اعتبارات مجزا در حوزه های حمل و نقل، راه سازی، راهداری و شهرسازی کارها را به صورت مستقل انجام داد.
وی یادآور شد: اداره کل پیش از این 147 نیروی انسانی داشت که از این پس با ساختار جدید این تعداد به 194 تن افزایش می یابد.
عمیدی با بیان اینکه 6 معاونت زیرمجموعه این اداره کل ایجاد می شود، یادآور شد: معاونت راهداری و حمل و نقل جاده ای هم ابلاغ جداگانه از معاون وزیر می گیرد.
وی با تأکید بر اینکه نیروهای اهل شاهرود ساکن در دیگر نقاط کشور می توانند با موافقت مجموعه مبدأ در اداره کل راه و شهرسازی شاهرود خدمت کنند، تصریح کرد: بیشترین کمبود نیرو در بخش مسکن است که با تکمیل این حوزه می توان از این پس تصمیم گیری ها در کمیسیون ماده پنج را در شاهرود پیگیری کرد.
به گزارش ایرنا، در این آیین امیر عمیدی با حکم وزیر راه و شهرسازی تا تعیین مدیر کل به سمت سرپرست اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان (شاهرود) منصوب شد.
همچنین با حضور مسوولان شهرستان از تابلوی جدید اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان (شاهرود) رونمایی شد.
7359/6167
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.