به گزارش ایرنا، محمد کرم محمدی دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان شاهرود، افزود: این دستور مدتی قبل صادر شده و به قوت خود باقی است .
وی با اشاره به برخی اعتراض های مردمی شکل گرفته در پی زمزمه انتقال اداره کل راه و ترابری از شاهرود به سمنان،ابراز داشت: اداره کل راه و ترابری قبل از انقلاب در این شهرستان تاسیس شده ، بتازگی برخی حاشیه ها به وجود آمد که ماهیت آن ها انتقال این اداره کل نبود.
محمدی با بیان اینکه در همه استان ها یک اداره کل راه و شهرسازی و یک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای وجود دارد، تصریح کرد: فردی نامه ای برای وزیر راه و شهرسازی می فرستد و وزیر محترم نیز دستور تشکیل سه اداره کل جدا از هم را می دهد و این موضوع به برخی سامانه های خبری کشیده شد.
معاون استاندار سمنان به توافقی که 23 اردیبهشت برای تشکیل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای انجام شده بود، اشاره کرد و گفت: آن زمان رییس جمهوری دستور توقف کار را صادر کردند اما دوباره با انتشار این نامه حساسیت هایی برای مردم ایجاد شد، حق با مردم است و مسوولان پیگیر این موضوع هستند.
محمدی اضافه کرد: روز یکشنبه پس از نشست شورای تأمین شهرستان نتیجه را با استاندار سمنان در میان گذاشتم که اعلام کردند به زودی مدیر کل جدید راه و ترابری استان معرفی می شود.
وی همچنین از مردم و مسوولان خواست حساسیت شرایط کنونی کشور را درک کنند .
فرماندار شاهرود تأکید کرد: این موضوع با جدیت پیگیری می شود اما اتفاقی نیفتاده بود که این همه کم لطفی نسبت به مسوولان شهرستان صورت بگیرد.
فرماندار شاهرود با بیان اینکه متأسفانه برخی خواسته ها به مسائل سیاسی گره می خورد، افزود: تحولاتی در این 2 اداره کل به وجود می آید و این موضوع حل خواهد شد.
پس از آن که یکی از نمایندگان استان سمنان در نامه به وزیر راه و شهرسازی انتقال اداره کل راه و ترابری به مرکز استان را خواستار شد، هفته گذشته گروه های مردمی در شاهرود اعتراضاتی را شکل دادند.
به عقیده کارشناسان تاسیس اداره کل راه و ترابری در شاهرود به خاطر موقعیت جغرافیایی این منطقه و نیز وجود بیش از 50 درصد راه های استان سمنان در این شهرستان است.
شهرستان شاهرود 53هزار کیلومتر مربع مساحت و 240 هزار نفر جمعیت دارد.
7359/6167
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.