علیرضا آشناگر روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: دوره اول انقلاب را با جوانان دیروز با افتخار پشت سر گذاشتیم و در مرحله بعد و در ورود به چهل و یکمین سال از پیروزی انقلاب اسلامی باید این نظام را به جوانان مومن، با جسارت و با انگیزه امروز تحویل بدهیم.
وی خاطر نشان کرد: در گام دوم انقلاب رهبر معظم انقلاب امید زیادی به جوانان دارند و این بیانیه جنبه تبلیغاتی ندارد و این رهنمودهای حکیمانه فصل الخطابی برای تمامی مسئولان و دولت ها است.

** کانون اصلی بیانیه رهبر انقلاب جوانان هستند
استاندار سمنان گفت: کانون اصلی بیانیه گام دوم انقلاب جوانان هستند و باید الزام ها و راهکارهای عملی برای ورود جوانان لایق و با سواد به بدنه دولت فراهم شود.
آشناگر تصریح کرد: ساختارهای اداری و نظارتی کشور باید جوان شود و در ساختار سنتی جوانان نمی توانند رشد کنند.

** بیانیه گام دوم انقلاب تاکید بر اصلاح خطاها دارد
استاندار سمنان اضافه کرد: رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب تاکید زیادی بر اصلاح خطاها دارند که البته آرمان های انقلاب قابل تجدید نظر نیست.
آشناگر ادامه داد: رویه ها برای توسعه کشور باید با حفظ چارچوب نظام جمهوری اسلامی اصلاح شود و با رفع خطاهای گذشته برای عزت و سربلندی روز افزون در ایران اسلامی می توان گام برداشت.

** توجه به مشروعیت مسئولان در واگذاری امور
استاندار سمنان افزود: توجه به طهارت و مشروعیت مسئولان برای تصاحب مسئولیت ها و واگذاری امور در بیانیه گام دوم انقلاب تاکید شده و برای تحقق این برنامه می بایست شفاف سازی های دقیقی انجام شود.
آشناگر خاطر نشان کرد: به طور حتم در شفاف سازی ها علاوه بر اقدام های دولت، دستگاه های نظارتی، مطبوعاتی و خبری باید به کمک دولت بیایند.

** توجه به توزیع عادلانه خدمات در کشور
آشناگر گفت: در ارائه خدمات باید رکن عدالت مورد توجه قرار گیرد و تمام نقاط کشور در شرایط مساوی در استفاده از ثروت ملی و خدمات برخوردار شوند.
وی تصریح کرد: مردم باید خدمات دولت را در تمامی نقاط کشور لمس کنند و افزایش مشارکت سیاسی در بیانیه گام دوم انقلاب مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است.

** ادامه نهضت علمی در کشور
آشناگر اضافه کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب تاکید بسیار فراوانی به ادامه نهضت علمی از سوی جوانان در کشور شده است که باید نخبگان جامعه به این امر توجه کنند.
وی افزود: نهضت علمی که نسل اول و دوم انقلاب شروع کردند باید در گام دوم انقلاب ادامه یابد.
استاندار سمنان گفت: در بیانیه گام دوم انقلاب 25 تا 30 محور از سوی رهبر معظم انقلاب برای توسعه کشور تاکید شده است.
به گزارش ایرنا، حضرت‌ آیت ‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب 24 بهمن امسال در بیانیه ‌ای خطاب به جوانان و آینده‌سازان ایران، برداشتن گام بزرگ دوم به سمت آرمان ‌های انقلاب اسلامی را در هفت فصل تبیین کردند.
7339/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.