به گزارش ایرنا، رامین صبری روز شنبه به خبرنگاران بیان کرد: اجرای بخشی از سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر با حضور 6 گروه موسیقی، بیست و ششم بهمن تا سوم اسفند در سمنان برگزار می شود.
وی ادامه داد: سه گروه اعزامی از تهران و سه گروه دیگر از هنرمندان موسیقی استان سمنان در تالار هلال و تئاتر شهر سمنان به اجرای برنامه می پردازند.
صبری، ساعت اجرای برنامه گروه ها در سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر در سمنان را ٢٠ و ٢١ بیان کرد و افزود: قیمت بلیت اجراهای این جشنواره ٣٠٠ هزار ریال تعیین شده است.
وی اضافه کرد: نخستین اجرای این جشنواره، برنامه دو نوازی کمانچه و دودوک جمعه شب توسط حسام ایلانلو در تئاتر شهر سمنان برگزار شد.
رییس انجمن موسیقی استان سمنان گفت: برنامه «کهک میان» از همایون مجدزاده و گروه سروآرنگ به سرپرستی منصور برهانی از برنامه های روزهای دوم و سوم است که 28 و 29 بهمن از ساعت ٢٠ در سالن تئاتر شهر مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان برگزار خواهد شد.
در آیین افتتاح این جشنواره حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر فضیلت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و جمعی از مسوولان فرهنگی هنری و هنرمندان نیز حضور داشتند.
7342م/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.