به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عباس امینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شاهرود در مسجد و حسینیه مدرسه قلعه این شهر، اظهار داشت: نامه رهبر معظم انقلاب خطاب به همه مردم است ولی مخاطب اصلی آن را جوانان تشکیل می دهند.
وی با بیان اینکه متاسفانه برخی از رسانه ها با جمله های گزینشی از این نامه، بی سلیقگی کرده و آن گونه که خود خواستند سخنان ایشان را تفسیر کردند، افزود: بی شک مشکلاتی که در چهل سال نخست انقلاب داشتیم در چله دوم نخواهیم داشت و بر اساس واقعیت به آینده امیدوار خواهیم بود.
خطیب جمعه شاهرود با اشاره به تاثیر انقلاب اسلامی بر شرق و غرب دنیا، تاکید کرد: امروز مسایل منطقه بدون حضور و رای ایران قابل حل شدن نیست.
امام جمعه شاهرود به نگرانی برخی از علما و مراجع و نیز مردم نسبت به تصویب بعضی ازکنوانسیون های خارجی بویژه FATF ابراز داشت: این کنوانسیون در مجمع تشخیص مصلحت نظام بررسی می شود و ملت به آن چشم دوخته اند.
امینی با بیان اینکه برخی مجمع تشخیص مصلحت نظام را تهدید کردند که اگر تصویب نشود مشکلات مردم و کشور زیاد می شود، افزود: مگر این افراد ندیدند ترامپ با برجام چه کرد؟ مجمع تشخیص باید با شجاعت آنچه به مصلحت نظام و مملکت است تصویب کند و پس از آن هرچه قانون شود مردم می پذیرند.
وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که کنوانسیون های نوشته شده توسط غربی ها هیچ گاه به نفع مردم نبوده و نیست.
امام جمعه شاهرود افزود: مستکبران پس از جنگ جهانی دوم و تشکیل سازمان های بین المللی مختلف شعار های با ظاهر فریبنده تصویب کردند تا دنیا را با خود همراه کرده و به اهداف شوم خود برسند.
تقدیر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن، محکومیت حادثه تروریستی و شهادت پاسداران و نیز محکومیت شهادت کودک عربستانی از دیگر محورهای خطبه های این هفته نماز جمعه شاهرود بود.
7358/6167
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.