فاطمه منصوری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: یکی از سیاست های کلی دولت اجرای اصل 44 قانون اساسی و برون سپاری طرح های دولتی به بخش خصوصی است.
وی خاطر نشان کرد: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور هم براساس سیاست های کلی دولت گام بر می دارد و همراه کردن بخش خصوصی در اجرای طرح های مختلف در این حوزه بسیار مهم و ضروری است.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان ادامه داد: برون سپاری طرح های آموزش فنی و حرفه ای در کمیت و کیفیت آموزش های ارایه شده به مهارت آموزان، تاثیرگذار است.
منصوری اضافه کرد: همکاری دانشگاه ها، بخش صنعت و فعالان اقتصادی با آموزشگاه های فنی و حرفه ای دولتی برای توسعه بخش مهارت آموزی در اولویت قرار گیرد.
وی تصریح کرد: اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آماده واگذاری امکانات و تجهیزات دولتی به بخش خصوصی در راستای افزایش کیفیت بخشی به آموزش های مهارت آموزی است.
مدیرکل اموزش فنی و حرفه ای استان سمنان گفت: 18 مرکز و شعبه دولتی آموزش فنی و حرفه ای در استان دایر است که تاکنون سه شعبه آن به بخش خصوصی واگذار شده است.
به گزارش ایرنا، از ابتدای فروردین امسال تاکنون بیش از 2 میلیون و 700 هزار نفر ساعت معادل 27 هزار نفر آموزش های فنی و حرفه ای به مهارت آموزان در استان سمنان ارایه شد.
7339/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.