سعید اسمعیل پور روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: نردبان های امداد و نجات آتش نشانی سمنان در حال حاضر تنها می توانند ساختمان های تا دو طبقه ارتفاع را پوشش دهند.
وی بیان کرد: در سال 93 براساس تصویب هیات دولت قرار شد بیش از 2 هزار میلیارد ریال برای خرید و تکمیل تجهیزات پایگاه های آتش نشانی کلان شهرها و مراکز استان های کشور اعتبار تخصیص یابد که تاکنون این برنامه اجرایی نشده است.
وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته قیمت نردبان های بالابر برای امداد و نجات و مهار آتش در ساختمان های بلند مرتبه 40 میلیارد ریال بود که این رقم اکنون به دلیل افزایش قیمت ارز به بیش از 170 میلیارد ریال رسیده است.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان اضافه کرد: خرید نردبان های بالابر برای مراکز آتش نشانی مرکز استان با توجه به اینکه سمنان شهر معین کمک رسانی به مناطق همجوار است، باید هر چه سریع تر انجام شود.
اسمعیل پور تصریح کرد: متوسط عمر تجهیزات و ماشین آلات مهار آتش در پایگاه های آتش نشانی سمنان 8.5 سال است که این تجهیزات در زمان حاضر نیازمند به روز رسانی است.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان گفت: اکنون 2 ایستگاه آتش نشانی در شهر سمنان در حال ساخت است و در مجموع 6 ایستگاه در آینده به شهروندان خدمات رسانی می کند.
به گزارش ایرنا، بیش از 80 نفر در بخش آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان فعالیت می کنند.
7339/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.