رحمان احمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی تماس با سامانه 125 مبنی بر گرفتاری یک بانوی 45 ساله مهابادی در داخل گودال اتاقک تانکر سوخت در یک منزل مسکونی که در گذشته برای ذخیره سوخت استفاده می شد، تیم امداد و نجات ایستگاه مرکزی به محل اعزام شدند و با تجهیزات مربوطه اقدام به خارج کردن این فرد کردند.
وی علت این حادثه را رعایت نکردن موارد ایمنی در قراردادن سرپوش این اتاقک عنوان کرد و اظهار داشت: ماموران آتش نشانی با استفاده از تجهیزات لازم فرد مصدوم را که در داخل این گودال حبس شده بود، بیرون کشیده و به مرکز درمانی انتقال دادند.
مدیرعامل سازمان آتش ‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد به مردم توصیه کرد که در مواقع بروز حوادث از ازدحام در محل حادثه به خصوص حریم چاه ها و گودال ها پرهیز کنند تا ماموران امداد و نجات در انجام وظیفه و کمک به مصدومان با مشکل مواجه نشوند.
به گزارش ایرنا، از ابتدای امسال تاکنون 460 ماموریت شامل 413 مورد شهری و 46 مورد خارج از محدوده شهری، امسال در زمینه امداد و نجات در این شهرستان انجام شده است.
سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی مهاباد در قالب سه ایستگاه، 42 نفر پرسنل عملیاتی و با برخورداری از هشت دستگاه خودرو سبک و نیمه سنگین، عملیات امداد و نجات و اطفای حریق را انجام می دهد.
9903/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.