به گزارش ایرنا، احمد همتی روز چهارشنبه در نشست شورای اداری استان سمنان با حضور محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در سالن جلسات اداره کل امور مالیاتی استان، افزود: اجرای دولت الکترونیک و تقویت زیرساخت های مخابراتی موجب توسعه کشور و رونق اقتصادی می شود.
وی ادامه داد: در این برهه از زمان، کشور برای توسعه و پیشرفت به شدت به زیرساخت های مخابراتی نیازمند است و برای تحقق این راهبرد در کشور نیروی خلاق، باسواد و توانمند وجود دارد.
رئیس مجمع نمایندگان استان سمنان با بیان این که دولت الکترونیک در بُعد اداری تحول ایجاد می کند، اظهار داشت: استان سمنان زیرساخت های خوبی در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات دارد که استفاده از این ظرفیت ها موجب تسهیل در دسترسی مردم و افزایش رضایت عمومی می شود.
همتی با بیان این که استان سمنان با وجود مدیریت علمی و کاربردی سه برابر میانگین کشور دانشجو دارد، تصریح کرد: استان سمنان ظرفیت پذیرش فناوری برتر دنیا را دارد.
وی خاطرنشان کرد: تسهیل در دسترسی مردم به هر آنچه که نیاز دارند اولویت اول دولت و مجلس شورای اسلامی است و تحقق این راهبرد در سایه اجرای دولت الکترونیک در دستور کار قرار دارد.
همتی بیان کرد: شروع عملیات اجرایی مرکز ارتباطات و اطلاعات استان سمنان یکی از مطالبات جدی مردم است و انتطار می رود در این زمینه اقدامی موثر انجام شود.
رئیس مجمع نمایندگان استان سمنان گفت: مدیران و مسوولان استانی تلاش کنند تا سمنان به عنوان نمونه آزمایشی شهر هوشمند انتخاب شود.
به گزارش ایرنا، همزمان با ششمین روز از گرامیداشت دهه مبارک فجر، هشت طرح زیرساخت ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان با حضور محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به صورت همزمان افتتاح شد.
7342/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.