به گزار ایرنا، محمدجواد آذری جهرمی عصر چهارشنبه در بدو ورود به فرودگاه شهدای شهر ایلام اظهار کرد: زیرساخت های این استان در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات به نسبت کشوری در میانه های جدول قرار دارد ولی باید تلاش کنیم جایگاه این استان را ارتقا ببخشیم.
وی افزود: یکی از مشکلات این استان در زمینه اشتغال کارآفرینان حوزه فناوری اطلاعات است که باید با برقراری ارتباط بین حوزه آموزش و دانشگاه ها در راستای ایجاد فرصت های شغلی برای این افراد گام برداریم.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به برنامه های اجرا شده برای تکمیل زیرساخت های ارتباطی در مرز بین المللی مهران یادآور شد: نیازهای این مرز در حوزه فناوری اطلاعات تا پیش از اربعین 97 تکمیل خواهد شد.
آذری جهرمی همچنین به برنامه های این وزارتخانه برای تکمیل زیرساخت های مرز چیلات نیز اشاره کرد و گفت: فعالیت هایی در این حوزه آغاز شده و حتی ایستگاه های تلفن همراه نیز در این مرز نصب شده است ولی نیازمند همکاری طرف عراقی در این بخش هستیم.
وی تاکید کرد: پیمانکار هم اکنون در این مرز مشغول بکار است ولی به دلیل آثار باقیمانده از مین های کاشته شده از دوران جنگ با مشکلاتی روبرو است که امیدواریم با همراهی مسئولان استان برطرف شود.
گفتنی است وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور در مزار شهدای گمنام به مقام شامخ آنان ادای احترام کرد.
شرکت در شورای اداری و دیدار با نخبگان از دیگر برنامه های سفر آذری جهرمی به ایلام است.
3032/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.