مجید محمدی سه شنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان این که این مسابقات در اصفهان برگزار شد، افزود : ساجد مولانا که تنها شرکت کننده از استان سمنان بود ، در نخستین مبارزه حریف البرزی خود را با پشت سر گذاشت ودر دومین مسابقه هم حریف تهرانی را شکست داد.
وی افزود: این تکواندوکار در بازی سوم با حریفی از تیم اصفهان الف از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی شد و به تشخیص پزشک مسابقات از ادامه بازی کناررفته و به مدال برنز این دوره از مسابقات اکتفا کرد.
سی و هفتمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی کارگران کشور با حضور 18 تیم از 17 استان کشور روز دوشنبه درسالن خانه تکواندوی استان اصفهان برگزار شد.
این مسابقات در چهار وزن منهای 58 کیلو گرم ،منهای 68 ،منهای 80 و مثبت 80 برای نخستین بار با هوگوی الکترونیکی برگزار شد.
در مجموع تیمی در رشته پومسه(اجرای فرم ) و کیوروگی(مبارزه) تیم اصفهان الف مقام نخست را کسب کرد و تیم های قزوین و تهران عنوان های بعدی را به خود اختصاص دادند.
ساجد مولانا یکی از قهرمانان تکواندو استان سمنان است که عناوین متعددی مانند ، قهرمانی مسابقات بسیج کشور ، قهرمانی جوانان و بزرگسالان کشور ، مقام اول کشور در لیگ برتر تکواندو همراه تیم پرسپولیس ،قهرمانی در انتخابی تیم ملی جوانان ، سه سال قهرمانی دانشجویان کشور و همچنین هفت دوره قهرمان استان سمنان را در کارنامه دارد.
به گزارش ایرنا، در شرق استان سمنان حدود 500 تکواندوکار و حدود 30 مربی و داور این رشته ورزشی فعالیت می کنند.
7358/6167
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.