تیم‌های ماشین‌سازی و پرسپولیس، با لشکری از غایب به مصاف هم می‌روند.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، دو تیم ماشین سازی تبریز و پرسپولیس تهران در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر، از ساعت 15 فردا (پنجشنبه) در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز به مصاف هم می‌روند.
 
پرسپولیس که در بازی قبلی خود با تساوی بدون گل مقابل تراکتورسازی متوقف شد، به مصاف ماشین‌سازی‌ای می‌رود که بازی قبلی خود را با تساوی یک بر یک مقابل سپاهان پشت سر گذاشته است.
 
شاگردان برانکو ایوانکویچ، در این بازی کمال کامیابی‌نیا را به دلیل محرومیت و سیامک نعمتی و شایان مصلح را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند و حتی گفته می‌شود وضعیت شجاع خلیل‌زاده نیز برای این دیدار نامشخص است.
 
البته وضعیت ماشین‌سازی نیز چندان بهتر از پرسپولیس نیست و مصطفی سالاری، محسن یوسفی، توحید غلامی به دلیل مصدومیت و عزیز معبودی به خاطر محرومیت در دیدار این هفته غایب خواهند بود؛ همچنین احتمال اینکه مسیح زاهدی به علت آسیب‌دیدگی غایب باشد نیز زیاد است.
 
ماشین‌سازی هم‌اکنون با 13 امتیاز از 13 بازی، در رده دهم جدول قرار دارد و پرسپولیس با کسب 21 امتیاز از 11 بازی، در رده چهارم است.
 
گفتنی است؛ سیدرضا مهدوی به همراه میریعقوب حجتی، حمیدرضا کنعانی و شاهو اصلانی، داوران این مسابقه خواهند بود. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.