سید مجتبی اکرم روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: توجه به حوزه بهداشت و سلامت در زمان قبل از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مطلوب نبود و افزایش مرگ و میر و پایین بودن نرخ امید به زندگی گواه این گفته است.
وی ادامه داد: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی در استان سمنان چهار درمانگاه وجود داشت اما به برکت انقلاب اسلامی تعداد درمانگاه های تحت پوشش تامین اجتماعی این استان 2 برابر شده و اکنون هشت درمانگاه به بیماران این استان خدمات ارائه می دهند.
اکرم تصریح کرد: در استان سمنان 500 تخت بیمارستانی به بیمه شدگان تامین اجتماعی این استان خدمات بستری به صورت رایگان ارائه می دهند و ارایه خدمات به صورت رایگان از دستاوردهای انقلاب است.
وی اظهار داشت: حذف دفترچه بیمه در مراکز ملکی درمانی تامین اجتماعی و برخی مراکز درمانی طرف قرارداد با سازمان تامین اجتماعی از دستاوردهای انقلاب اسلامی محسوب می شود چرا که حذف دفترچه بیمه موجب کاهش هزینه، صرفه جویی در مصرف کاغذ و ایجاد پرونده سوابق بیماری و دسترسی آسان و سریع به سابقه بیمار می شود.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان گفت: گستردگی خدمات درمانی زیاد است و به واسطه به روز رسانی تمام تجهیزات درمانی، همه خدماتی که در مراکز درمانی ارائه می شود از برکت های 40 سال تلاش جمهوری اسلامی ایران است.
به گزارش ایرنا، حدود 70 درصد از جمعیت بیش از 702 هزار نفری سمنان، معادل 491 هزار نفر، تحت پوشش تامین اجتماعی استان سمنان هستند.
7342/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.