امین بهاروند روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد:اپلیکیشن نوبت دهی مراکز درمانی راه‌اندازی شد و بیماران استان می‌توانند از این طریق نوبت پزشکان مد نظر خود را دریافت نمایند.
وی اظهار داشت: به منظور رفاه بیماران، مدیریت درمان تامین اجتماعی نوبت‌دهی‌های غیرحضوری را در برنامه‌کاری خود به‌صورت گسترده قرار داده است.
وی نوبت‌دهی تلفنی، اینترنتی از جمله اقدامات انجام شده در استان برشمرد و ادامه داد: وب کیوسک‌های نصب شده در مراکز درمانی استان کار پذیرش بیماران را انجام می‌دهند.
بهاروند اظهار داشت: لرستان جز معدود استان‌هایی است که 100درصد مراکز درمانی ملکی آن مجهز به وب‌کیوسک هستند.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان به راه‌اندازی سیستم فراخوان بیماران نیز به عنوان اقدامی قابل توجه در راستای ارائه با کیفیت و بهتر خدمات به مراجعه‌کنندگان به مراکز درمانی اشاره کرد و گفت: باهدف حذف منشی و جلوگیری از هدر رفت نیروی انسانی و منابع انسانی، سیستم فراخوان بیمار را به‌صورت پایلوت در بیمارستان تامین اجتماعی استان راه‌اندازی شده است.
وی افزود: در این سیستم پزشک لیست ،اسامی بیماران را در اختیار دارد و امکان دخل و تصرف در نوبت‌ها دیگر وجود ندارد.
بهاروند اظهار داشت: پشت درب اتاق هر پزشک مانیتوری قرارگرفته و مشخصات بیماران مراجعه‌کننده که باید ویزیت شوند در آن قابل‌مشاهده است و از طریق مانیتور بیماران فراخوان می‌شوند.
مدیر درمان تامین اجتماعی لرستان گفت: حجم مراجعات به بیمارستان تامین اجتماعی بطوریست که برخی مواقع سیستم فراخوانی را با مشکل مواجه می‌کند.
وی بیان کرد: در صورت همکاری مردم با توجه به آماده بودن بستر، آمادگی راه اندازی این سیستم به‌صورت صوتی و تصویری در ١٢ مرکز استان ظرف کمتر از یک ماه وجود دارد.
7274/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.